Øyvind Grassdal Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fly kapret over Hellas for de som lurte på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vi får vente spent på utviklingen! Og.... Hvordan kan jeg "lure" på det når jeg ikke viste noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Og.... Hvordan kan jeg "lure" på det når jeg ikke viste noe om det? Du kan vel også lure på om et fly har styrtet i Kina i dag... Det går ann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennart Rimestad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bare ikke lur deg selv, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei. For det er ikke lurt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 fly tvunget ned av F-16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 fly tvunget ned av F-16 F-16? På nyhetene sa de at det var italienske jagere som tvang det ned...kan jo forsåvidt ha vært amerikanske F-16, de har jo endel maskiner i Italia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 fly tvunget ned av F-16 F-16? På nyhetene sa de at det var italienske jagere som tvang det ned...kan jo forsåvidt ha vært amerikanske F-16, de har jo endel maskiner i Italia. Italia kan ha f-16... http://www.airliners.net/open.file?id=0686751 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jaggu, det var jeg faktisk ikke klar over...aldri hørt at Italia bruker F-16 før. I følge f-16.net leaser de 34 maskiner fra USAF, da har jeg lært noe i dag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kaprerne har overgitt seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 De vinket og ba om unnskyld til passasjerene når det hele var over og hadde ang. ikke noe våpen med seg de skal ha brukt under kapringen. Kaprerne var bare sinna på Paven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Flyet, TC-JET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.