Gå til innhold

Derfor holder jeg meg til FS


Leif Kristiansen

Anbefalte innlegg

Denne videoen har blitt postet her på Flightsim.no minst to ganger tidligere, dog er det en svært "spesiell" video - for å si det mildt. Er dette ekte, er det jo egentlig synd på gutten. Hvis det ikke er ekte, så er det tydeligvis noen som har litt for mye fritid.

 

Da kunne det kanskje vært fristende å injisere ett par stikkpiller, og sørge for at gutten i fremtiden heller fikk frisk luft og mye fysisk aktivitet (ser ut som han etterhvert vil trenge dette).

 

Ett par minneverdige øyeblikk; midt i filmen - når han ler "ondskapsfullt" i en slik "muhahaha" ordlyd. Virkelig en grusom latter, som jeg nesten fryser på ryggen av.

 

Et annet minneverdig øyeblikk, er når han fysisk må lete rundt på gulvet - for å finne "Escape"-knappen, slik han kan feste denne på tastaturet - slik at han får trykket på denne knappen... *priceless* ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen har vært oppe tidligere, men lite forbausende hver gang.

Hvis dette er skuespill så er jeg mektig imponert, ikke nok med at han klarer å holde utbruddet konstant gående over flere minutter, men innlevelsen er jo helt syk!

 

Hvis dette er ekte, vel, stakkars gutt sier jeg bare! Må jo være en utrolig belastning for han selv og de rundt ham. Desverre er det en virkelighet at enkelte personer er slik!

 

Siden bakgrunnen for denne videoen er ukjent, velger jeg å ikke kommentere alt for mye, hvem vet.. Kanskje er det noen her på forumet som har barn som har lignende problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par ampuller med morfin og 10mg stesolid tenker jeg hadde roa pjokken.

 

Schnell!

 

P.S. Virker litt for "godt" til å være sant..

 

Tro meg, etter 10mg stesolid så gir du egentlig [*********] i det meste. Jeg fikk det når jeg lå på operasjonsbordet for hjerteoperasjon. Var egentlig helt greit etter stesoliden, og du kunne egentlig knust kneskålene mine uten at jeg gadd å bry meg (lå med 5 elektroder i hjertet akkurat på det tidspunktet). Så jeg tror ikke du hadde trengt morfinen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morfin har vel også smertestillende og hostedempende som primær indikasjon, og det ser ikke ut som karen er direkte plaget av noe sånt.

 

Men Stesolid for å roe han ned er bra forslag, selv om det å få det opp i rompa hans eller få lagt inn en veneflon å sprøyte det inn i kan virke som en bra utfordring med såpass mye bevegelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder, du rykker inn ""

Oh yeah, baby!

 

Men ok, unnskyld, man skal egentlig ikke spøke i denne sammenhengen egentlig, bare Friends som påvirker litt, beklager!

 

Men Halvdan, du som er faglært medisinsk personell(etter det jeg har antydet), hva tror du, og eventuelle andre faglærte, dette kan være, det kan og bør vel mest sannsynlig være en eller annen slags form for sykdom?

 

Personlig har jeg sett dette klippet før, det pågikk en diskusjon om det før, men jeg finner det ikke igjen i Snackbaren som det lå under.

Men jeg blir stadig like overrasket, eller kanskje rettere sagt sjokkert, over å se det. For meg virker det som om det kanskje er et slags psykisk problem inne i bildet. Jeg har for all del ingen grunn til å antyde og hevde at det er det, for det blir kanskje litt feil å skulle uttale seg uten kunnskap om noe slikt.

 

Så det er bare rene spekulasjoner uten noen som helst form for fakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dataspill var ikke noe tema da jeg gikk på doktorskolen for noen år siden så dette vet jeg lite om. "" Men å kjenne seg i deler av reaksjonene, eller i hvertfall tanken på å gjøre noe av dette sånt når alt klikker helt foran data'n, er vel noe de aller fleste gamere kjenner seg igjen i vil jeg tro? ""

 

Tør ikke begi meg ut på noen fornuftig medisinsk forklaring på dette eller diagnose, men skulle opptaket være virkelig ser det definitivt ut som noe i psykiatrigata ja.

 

Men jeg tror dette er ihverfall delvis arrangert og mye spill. At han nok forholdsvis lett blir engasjert og her lar seg engasjere av noe tror jeg, men at en i familien eller en venn skulle stå rett ved siden av han å fortsette å filme i de tross alt flere minuttene dette tar og sånn det utvikler seg, uten å gripe inn, tror jeg bare ikke.

 

Her er en link til én av gangene tidligere filmen og diagnosespekulasjoner har vært oppe her inne Aleksander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del av disse filmene tidligere rundt omkring på nettet. Uten å konstatere noe om denne filmen, så har det tidligere gått "sport" i å lage slike videoer. De aller fleste er skuespill og arrangert.

 

Det er klart at man blir engasjert i dataspill, men det finnes grenser. De aller fleste vil klare å unngå å ødelegge tastaturet fordi det ikke går slik man vil i den virtuelle verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som det blir sagt her, at de fleste gamere blir fristet til å klikke innimellom. Selv har jeg spilt bilspill over X-Box Live i totalt 1000++ timer, og vet hvor kjedelig det er å tape "" Men klarte å holde meg rimelig rolig.

Så jeg kan kjenne meg igjen i at folk klikker nå de taper, det er en ting. Bli litt revet med, å si eller gjøre ting de egentlig ikke mener og angre på det etterpå (godt eksempel er Nascar episoden i går: Link )

 

Men her klikker han jo før spillet har startet, bare i loadingen. Det har jeg ekstremt vanskelig for å skjønne. Må være ufattelig utålmodig, eller lide av en eller annen sykdom. Men det er ikke noen form for ADHD tror jeg, i så fall må de være av den mest ektreme graden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perioden (jeg tror de fleste av den nyere generasjon er innom der.. ) jeg spilte CS, 1.3 og opp til den gang 1.5 på LAN med venner, var det en veldig spent og ladd stemning - alltid. Alle skalv nesten i nervøsitet og iver etter å møte på fienden. Møtte man fienden helt uventet bak en kasse, container eller et hjørne, hylte man så alle hoppa i taket i takt, og det ble mye spredning av ammunisjon, for å si det sånn. "" Gøy var det dog. Savner det litt, faktisk.

 

Når det er sagt, er det kun golf, flysim, settlers og locomotion som er installert her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...