Martin Floor Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg husker under en tidligere tråd ble denne cockpit samtalen sitert, og her fant jeg video av den: YouTube Kort, men morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hahaha, lo godt der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ha ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan også legge til denne, genial http://www.youtube.com/watch?v=Lvr7yJE2frs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Sølvberg Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan bidra med denne. FSX... Dere har kanskje sett den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Kan bidra med denne. FSX... Dere har kanskje sett den. Nei aldri du! Men morsomme alle tre her ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 får legge te en jeg å nettside Oich, Tyskere hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har sikkert vært oppe før denne også, men The Man Show er kongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hehe, det har ikke jeg sett før her, likte slutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Fant et par til: Pilots with guns (Tror du dette er ekte in flight info?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Pilot with guns er ivertfall en klassiker som lydfil, men om den er ekte tviler jeg på. På den filmen du viser er lydfilen bare lagt oppå filmen i et redigerinsprogram, så den er falsk. Kaprerfilmen var utrolig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 HAHA kaprefilmen var genial! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ikke akkurat komedie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva skjer hvis man trykker på feil knapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.