Gå til innhold

Senior Student Checkout - S3 - Søndag 20.aug


Erik Schøyen

Anbefalte innlegg

Da er det endelig min tur til å få tatt utsjekken på S3, og håper mange tar seg tid til å ta en tur fra eller til Gardermoen fra kl. 20:00 (lokal tid) nå førstkommende søndag. Skulle du ønske å ha spesielle oppdrag kan du ta kontakt med Christian Sager på accsca5@vaccsca.org. Fint om noen også har lyst til å booke andre steder i Norge så folk har et sted å fly til "" Men først og fremst piloter - masse piloter!

 

Hurra, søndag og snart er skolefri over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk for hjelpen! Tuuusen takk!

 

Det var på nippet at dette gikk. Jeg tror ærlig talt at det var noen som holdt på å kødda med vilje. Det tok jo helt av...

 

Jeg vil bare rette en spesiell takk til de nye som var på i kveld, og som ventet tålmodig og svarte på spørsmål relevant og hadde lest nok til at de forstod instruksjoner. Dere som var pålogget skjønner sikkert hvem jeg mener ikke gjorde det. Det er ALDRI noe problem med nye når man bare har lest grunntingene innen fraseologi og lytter oppmerksomt og spør dersom man lurer på noe!

 

Og takk til alle andre som også måtte vente både vinter og vår før clearance, men dere skjønner sikkert hvorfor det tok litt tid ""

 

Og takk til Trond (trener) og Christian (utsjekker) ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...