Gå til innhold

La oss hente våre landsmenn i Damaskus i dag!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Ja. Helt enig med Erik. Vi må få til enda mer aktivitet rundt groupflights. For å være litt off-topic synes jeg det er litt for lite flyinns utenom det vanlige "flyinnet" hver søndag. Kanskje dumt av meg å klage på det siden jeg heller ikke prøver å legge noe arbeid i det. Men sånn går det når man ikke har så mye tid til overs.

Uansett...Det var kjempegøy å sitte atc da dere tok turen ut fra Gardermoen. Og ganske fint på mange måter...at vi nordmenn hjelper til og sender ned fly for å hente våre landsmenn hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Ivar og Wærner,vi har hatt mange flotte rescue-flights Orkankatastofen i USA,flodbølgekatastofen i Asia er noen av dem..Vi bryr oss!

Kunne ikke la være å gå glipp av denne også, så nå er Coast Air sin 767-300ER på retur med full pax fra Damaskus,venter og lande på Gardermoen kl.00:30 (lokal)""""

Litt info:

 

FP: OSDI-ENGM

 

LEBOR dct BRAVO dct NIKAS L615 VESAR UB545 MUT UL621 GRU UN133 PENOR UL727 SORPI

 

Block time 4:30

Flight time 4:15

Distance (nm) 1977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...