Martin Flikkeshaug Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei.. Fikk en litt enkel idè i hodet nettopp.. Siden så mange har begynt å komme i sommer spotte sesongen tenkte jeg en liten portal med info om slike "treff" hadde vært fint. Det jeg hadde tenkt var noe som dette: Du går inn på en side hvor du vil få opp to valg: Se på treff - Legg til treff Se på treff: Inne på se på treff vil du få opp alle aktive treff i en liste, hvor du kan trykke på ønsket treff eller sortere etter dato, flyplass osv. Legg til treff: Her vil du kunne legge til diverse spotter treff på flyplasser eller på Peppes Du fyller ut slik fks. Ditt navn: Din kontakt e-post: Ditt mobilnummer(så folk kan kontakte deg hvis de ikke finner veien) Flyplass: Hvor på flyplassen/møteplass: Dato: Tid: Annet: Her kan du fylle inn fks link til spotteguide eller at en A330 eller 772 eller 747 eller DC-10 eller AWACS eller ja, you name it kommer denne dagen ------ Hva tror dere om noe sånt? Vil dere bruke det hvis jeg fikser det? P.S Kan godt gjøre mer ut av det hvis det er ønskelig. EDIT: Siden så mange klager på at jeg skrev A330 ble det endret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Solem Ertsaas Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg kommer definitivt til å bruke det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hører fint ut. Men hvis det kommer en 772 da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Tror den kun blir låst til A330, så da har du et problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Idèen er god den, og heller ikke allverdens vanskelig å gjennomføre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Spørsmålet er vell ikke om vi trenger en slik side, men hvem lager den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Pedersen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 God ide!! Hvorfor ikke få de til å legge til en post på dette forumet vi er inne på nå, er nok den enkleste måten, hadde vært veldig flott med info om når og hvor det er spottere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 God ide!! Hvorfor ikke få de til å legge til en post på dette forumet vi er inne på nå, er nok den enkleste måten... For de postene som kommer inn her har en tendens til å komme bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 pinned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hadde vært ganske genialt. Men da synes jeg du skulle hatt spotterguidene på den siden din Martin Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 God idè det der. Kanskje også på tide å vurdere å bruke kalenderen her på forumet også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.