PEtter blindheim Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Fy [*********] nå er jeg forbannet på SAS nå. Måtte ledelsen til SAS få skuddpremie på seg og brenne i helvette. Hva mente du med det? At de skulle brenne i [*********] uten å dø? Mulig det er kjipt for deg, men det er da absolutt ikke riktig eller nødvendig å ha en signatur som sier: "BOIKOTT SAS!!!1" Bli tørr bak ørene før du kommer med slikt, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Ser man det! SAS undertegna en avtale i 2004 som sier at BTS skal bestå i beste velstand fram til Oktober 2007. SÅ her har altså SAS brut avtalen som ble gjort for to år siden. Kilde. http://www.verkstedklubben.no/ Nede til venstre er det noe som heter nyeheter. Langt nede på den lista finner dere noe som heter "sas bryter avtale" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Fy [*********] nå er jeg forbannet på SAS nå. Måtte ledelsen til SAS få skuddpremie på seg og brenne i helvette. Hva mente du med det? At de skulle brenne i [*********] uten å dø? Mulig det er kjipt for deg, men det er da absolutt ikke riktig eller nødvendig å ha en signatur som sier: "BOIKOTT SAS!!!1" Bli tørr bak ørene før du kommer med slikt, da. Og hvorfor skulle jeg ikke ha en slik signatur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Fordi det er komplett idioti. Bra for deg at du har noe i mot dem, men hold det for deg selv. Signaturen din sier jo omtrent "Hei, jeg er en [*********]". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Tyrihjel Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 SAS er et selskap jeg kun har flydd med i forbindelse med militærtjenesten min, for mer enn ti år siden... SAS er alltid en av de dyreste nesten uansett rutevalg - særlig USA, SAS tjener tilsynelatende bare penger i Norge ,men HUB´en er København og arbeidsplassene skal visst ut av Norge de og.... For meg er SAS ikke mye verdt, desverre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 SAS er igennem nogen generationer nu kendt for at være et godt og stabilt selskab, med de nederlag alle selskaber til tider må lide. Længe leve SAS,-og lad os alle glæde os over at vi stadig har et fælles-nordisk selskab som vi er mange der glæder os over at kunne benytte. Mvh Ivar R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 VG Nett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Venter i spenning på din vurdering av disse egg&bacon ansatte...... edit:...sorry, kunne ikke dy meg! Ta det pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 De ansatte hos BTS på Sola burde skjemmes Slike aksjoner hører til lengre sør i verden... Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer? Braathens er lagt død for mange år siden. Nok et bevis på at de ikke har skamvett. Nei, nå er det på tide å slette alt som har med Braathens å gjøre og starte på ny frisk SASansatte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Dette er en skandale og det hele er tragisk at versktedet blir nedlagt. Stiller meg bak de ansatte. Skal ikke si mere for da trur jeg det er fare for å bli bannet fra forumet og få mange SAS elskere som uvenner. Gleder meg til SAS står der med fingen i analen og ikke har noen som kan fikse 737 classic. Dette blir dyrt for dere SAS i tillegg til husleien på Sola til 2014 som vil kosste 210mill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer? Kansje SAS ikke har hatt rå til å kjøpe nye arbeidsuniformer (ironi) Det kan være noe som ble avtalt når SAS overtok BTS. Du må jo ikke glømme at SAS underskrev en avtale i 2004 som sier at driften av BTS skulle vare fram til 1 Oktober 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 De ansatte hos BTS på Sola burde skjemmes Slike aksjoner hører til lengre sør i verden... Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer? Braathens er lagt død for mange år siden. Nok et bevis på at de ikke har skamvett. Nei, nå er det på tide å slette alt som har med Braathens å gjøre og starte på ny frisk SASansatte Det kommer til og gå en vei med SAS nå og det er nedover. At de går rundt i Braathens dresser er vel at det fortsatt er BTS og SAS ikke bryr seg om og skifte ut dette. Lenge leve Braathens til helvette med S*S *Klarte ikke holde meg med og si en setning.* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 D Og hvorfor i all verden går de SASansatte mekfolka på Sola rundt i Braathensuniformer? Braathens er lagt død for mange år siden. Helt feil. Braathens Technical Services er siste rest av Braathens. Vi operer med Braathens navnet fortsatt. Vi heter Braathens, og er kun eid av SAS. Skjemmes? Hvorfor det? Skulle likt å se deg i samme situasjon, om du kunne akseptere å se logoen til selskapet som dolket deg i ryggen hver jævla dag uten å gjøre noe med den? Det tragiske her er at hele saken ikke kommer ut...pressen er kun interisert å skrive om slikt. Det ligger mye mere bak, som dessverre ikke har fått nok oppmerksomhet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Venter i spenning på din vurdering av disse egg&bacon ansatte...... Hehe, jeg tok det med en god posjon latter Den var veldig bra! Litt humor må man jo ha, eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 He he...du får nå virkelig sagt det! først kommer du med denne: Skal ikke si mere for da trur jeg det er fare for å bli bannet fra forumet og få mange SAS elskere som uvenner. For så å gjøre en edit og komme med denne: Gleder meg til SAS står der med fingen i analen og ikke har noen som kan fikse 737 classic. Du ber jo omtrent om å få kraftige tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Aleksander, joda humor må man ha og det var det kommentaren min til deg var ment som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 He he...du får nå virkelig sagt det! først kommer du med denne: Skal ikke si mere for da trur jeg det er fare for å bli bannet fra forumet og få mange SAS elskere som uvenner. For så å gjøre en edit og komme med denne: Gleder meg til SAS står der med fingen i analen og ikke har noen som kan fikse 737 classic. Du ber jo omtrent om å få kraftige tilbakemeldinger. Se min siste setning i forrige innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Aldri i verden at det står i avtalen at de skal bruke gamle Braathensuniformer i jobben. Dette er et bevis på at mange av gamle Braathensansatte er store provokatører. Latterlig og skammelig oppførsel. Jeg har mange venner fra tidligere Braathens så har stor forståelse for hva de gjennomgår. Men face the facts; Braathens var dager fra konkurs, alternativet var salg eller nedleggelse. Når skal folk begynne å innse det??? Alle Braathensansatte skal faktisk være fornøyd med den avtalen de fikk ved virksomhetsoverdragelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vet ikke om det står i noe avtale. Men vi er Braathens ansatte. navnet vårt er Braathens...så hvorfor bruke SAS uniformer? Når vi heter Braathens? Hvis du ikke har peiling på det du skriver, så ikke skriv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Aldri i verden at det står i avtalen at de skal bruke gamle Braathensuniformer i jobben. Dette er et bevis på at mange av gamle Braathensansatte er store provokatører. Latterlig og skammelig oppførsel. Jeg har mange venner fra tidligere Braathens så har stor forståelse for hva de gjennomgår. Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Skulle likt å se deg i samme situasjon, om du kunne akseptere å se logoen til selskapet som dolket deg i ryggen hver jævla dag uten å gjøre noe med den? Det tragiske her er at hele saken ikke kommer ut...pressen er kun interisert å skrive om slikt. Det ligger mye mere bak, som dessverre ikke har fått nok oppmerksomhet... Vet nok mer en du tror. Og saken har to sider. Vet om mange SASansatte som har fått lide etter kjøpet av Braathens. Noe som forøvrig er det dummeste SAS noen gang har gjort. Media er heller ikke interessert i det gamle SASansattes historie. Men som sagt saken har mange sider, og synes situasjonen er veldig trist. Det bor så mye godt i begge "leirer", det er bare synd at ikke ledelsen klarer å få det fram. Håper på en lysere framtid for alle ansatte i SAS GROUP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Dette er et bevis på at mange av gamle Braathensansatte er store provokatører. Med denne holdniga er det overhode ikke rart at det er mye bråk i SASbraathens At de jobber i arbeidstøy det står Braathens på beviser ingen verdens ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Tror faktisk jeg har litt peiling ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Tror faktisk jeg har litt peiling ja Virker ikke helt slik når du kommer me slike ord om de ansatte på Sola som faktisk jobber i Braathens Technical Service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror faktisk jeg har litt peiling ja Jeg ser det... http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=986958185 Du ser hva selskapet heter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Du ser hva selskapet heter? Legger meg paddeflat Men når det er sagt så er det jo usmakelig av BTSansatte å tenne på flagget til SAS. Tror ikke det gjør situasjonen noe bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Du ser hva selskapet heter? Legger meg paddeflat Det har du grunn til for og komme med slike ord mot de ansatte som er veldig gode på sitt område blir for dumt. Viss de måtte gått i SAS arbeidsklær for og beholde arbeidsplassen sin på Sola trur jeg de hadde gjort det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det har du grunn til for og komme med slike ord mot de ansatte som er veldig gode på sitt område blir for dumt. Stian, du burde faktisk ikke være så høyt på strå her. Dine ord om SAS er jo ikke noe bedre Husk en sak har alltid to sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det har du grunn til for og komme med slike ord mot de ansatte som er veldig gode på sitt område blir for dumt. Stian, du burde faktisk ikke være så høyt på strå her. Dine ord om SAS er jo ikke noe bedre Husk en sak har alltid to sider. Det er riktig det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål palmberg Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er riktig det Godt. Og kan du være så snill å fjerne den latterlige signaturen din. DET blir for dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.