Øystein Hagen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hallo. Har hørt noen rykter om at SAS-BRAATHENS skal male om et fly til det gamle dragemotivet..Blått og hvitt som skal gå i trafikk. Noen som vet noe mer om det..??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det tviler jeg veldig sterkt på, men hvor kommer ryktene fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 SAS Braathens skal nok ikke det, men SAS skal vel få levert en A319 i de gamle fargene.... Se video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 2. juni 2006 Premium Medlem Del Skrevet 2. juni 2006 Heh. Ryktene kommer fra Scanorama ver. Mars 06. Det skal male 2 nye rutefly av typen a320/19 (Arrester meg her om jeg tar litt feil) Så ryktene kan bekreftes ja. Dette for å feire deres 60 år jubileum. EDIT: Hadde jeg tatt meg litt mer tid her hadde jeg svart at SAS Braathens ikke skal, men SAS i Danmark skal opperere 2 fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har læst og set billeder (edited) af 2 A319 i de gamle SAS farger: [image]http://www.plane-spotter.com/Jpegs/800/A319_SAS_retro_1946.jpg[/image] [image]http://www.plane-spotter.com/Jpegs/800/A319_SAS_retro_viking.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Nice! Noen som veit når vi vil kunne se disse i traffic? Å hadde det bare vert en eller anna luring som hadde painta disse til FSP Ai modell og PSS sin A319 så skulle ikke jeg ha klaga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Stilig! Begynner å savne de gamle 70-tallsliveryene med fartsstripe. I dag har bruker jo alle flyselskaper samme kjedelige "euro-white". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Brandt Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 fin video - men er det real? ser ut som det er ream först og FS etterpå - stemmer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 fin video - men er det real? ser ut som det er ream först og FS etterpå - stemmer det? Ikke real, laget med 3d-program. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har faktisk laget en paint i disse fargene til IFDG A319, men fikk ikke lov av SAS og legge den ut og heller ikke ta bilder av den, svar på hvorfor fikk jeg aldri, merkelig saker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 SAS er vel inspirert av Lufthansa sin retro jet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Kan jo føye til at de 4 nye A319 vil fly for SAS Danmark, Der de hovedsakelig vil fly på europanettet fra Køben, og antageligvis vil komme på besøk til OSL med ujevne mellomrom. Kun en skal males i gammlefarger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hagen Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ja da stemte nok det jeg hadde hørt (nesten) Gleder meg til å se disse i virkeligheten. Syntes disse 70 talls motivene er litt finere jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er ingenting som er bedre enn at SAS skal øke Airbus-flåten sin, de Airbus A321-maskinene som SAS har i dag er jo svært populære - både blant passasjerer og ansatte. Ser virkelig fram til at SAS skal bruke A319, bare så synd at vi ikke kommer til å se så mye av disse i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Har faktisk laget en paint i disse fargene til IFDG A319, men fikk ikke lov av SAS og legge den ut og heller ikke ta bilder av den, svar på hvorfor fikk jeg aldri, merkelig saker Betyr det at du innhenter tillatelse for alle painter du legger ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.