Gå til innhold

Ny treningskveld?


Paul Lauritzen

Anbefalte innlegg

Hei, er HELT ny på vatsim, og hadde satt pris på en ny treningskveld for newbies.....så slipper jeg å ødelegge unødvendig mye for de mer proffe ""

Har lest "krangleinnlegget" om den forrige treningskvelden....synd at det ble slik, men ting blir ikke bedre av å kritisere opp og ned i mente i ettertid....

Er det noe håp for en ny treningskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha gjort det, men jeg er ikke velkommen til sånt......

Hei, synes ikke du skal ta dette så ille opp. Slik hjeg forsto det, så setter folk pris på dine kunnskaper som ATC, men ble bare litt snurt da du gjord eom avtalen i siste liten.... Nå har du jo muligheten til å gjøre alt godt igjen ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brems litt gutter!

 

1. Det jobbes nå aktivt med å lage et training department i Vaccsca. Her vil det komme nye og bedre muligheter for både piloter og ATC.

 

2. ATC Trening SKAL foregå i regi av Vaccsca.

Det er ingen problem om man setter seg ned med en annen for å lære. Men dette er ikke det samme som trenings opplegget vi har for våre ATC.

 

 

Til dere som har lyst til å hjelpe de nye i gang med vatsim må jeg si at dette er et flott tiltak! Dere må gjerne også gi beskjed hvis dere har lyst til å være med på trenings opplegget som Vaccsca lager. Det er bare å sende en mail til meg eller Arild når det gjelder dette.

 

Har dere spørsmål er alle i Vaccsca behjelpelige med det meste, også hvis det er småtteri "" Ikke vær redd for å spørre.

 

 

Vel, da var min moral preken ferdig for i dag ""

Nå er det å planlegge retur flighten fra Bergen til Kvernberget, med min kjære Fokker 50 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik R, som Christian sier her:

2. ATC Trening SKAL foregå i regi av Vaccsca.

Det er ingen problem om man setter seg ned med en annen for å lære. Men dette er ikke det samme som trenings opplegget vi har for våre ATC.

Så er det ATC-trening det er snakk om.

At ATC stiller opp og logger på på mindre trafikkerte dager og slikt for å hjelpe piloter som har behov/ønsker om litt mer dedikert ATC mtp. å kunne hjelpe igang nye, så er ikke det noe forbud mot dette, og heller har det aldri vært problem med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brems litt gutter!

 

1. Det jobbes nå aktivt med å lage et training department i Vaccsca. Her vil det komme nye og bedre muligheter for både piloter og ATC.

 

2. ATC Trening SKAL foregå i regi av Vaccsca.

Det er ingen problem om man setter seg ned med en annen for å lære. Men dette er ikke det samme som trenings opplegget vi har for våre ATC.

 

 

Til dere som har lyst til å hjelpe de nye i gang med vatsim må jeg si at dette er et flott tiltak! Dere må gjerne også gi beskjed hvis dere har lyst til å være med på trenings opplegget som Vaccsca lager. Det er bare å sende en mail til meg eller Arild når det gjelder dette.

 

Har dere spørsmål er alle i Vaccsca behjelpelige med det meste, også hvis det er småtteri "" Ikke vær redd for å spørre.

 

 

Vel, da var min moral preken ferdig for i dag ""

Nå er det å planlegge retur flighten fra Bergen til Kvernberget, med min kjære Fokker 50 ""

 

Ok, nå ble jeg litt forvirret her.....

Det er pilottrening jeg er ute etter, men vil det si at jeg må vente til det blir noe i regi av Vaccsca, eller gjelder det kun de som vil ha ATC-trening????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...