Petter Jansen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg kan med glede lese i dagens Aftenposten at regjeringen gir grønt lys for UiTø sin flygerutdannelse. Saken skal behandles i Stortinget i juni. Men før studiet kan starte opp må ESA ferdigbehandle en klage fra en sivil flyskole. Overraskende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Det er jo fantastiske nyheter dette her. Så slipper i alle fall noen å bruke 700 000 på privat pilotutdanning Kommer vel kanskje til å bli høye inntakskrav på skolen. Noen som vet om det bare går på karakterer? Det er vel slik at de må ha noen fysiske og psykiske tester også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Og vi på sørlandet mister Pilotlinja Forbannet være Tromsø!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Og vi på sørlandet mister Pilotlinja Forbannet være Tromsø!!! Sakligheten råder ser jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 jeg skal garantert søke! Tror ikke karaktersnittet vil være sånn super høyt, men under 4 bør en ikke ha tror jeg. Er jo mye som går på poeng og disse testene... Jeg får ihvertfall MYE poeng fra min linje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Og vi på sørlandet mister Pilotlinja Forbannet være Tromsø!!! Sørlandet har vel nok fra før... Den nye opera'en f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja,den vil jo alle ha Hurra for opera'en....Not! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Vi har også ny opera. Hurra! Martin: Hva slags poeng er det du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja,den vil jo alle ha Hurra for opera'en....Not! Tror det er flere i Norge(både nord og sør) som vil ha Opera enn flyskole... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Du må også har særkravene 2mx og 2fy. Husk dette gutter slik at dere ikke søker på dette så mangler dere disse fagene. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Hvor mye utdannelse blir det da? Noen som vet? Blir det helt opp til twin prop eller til og med ATPL teori og utsjekk på noe flytype? Eller får en cessna og så ferdig med det? Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein T. Henriksen Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Får sørlandet OGSÅ nytt operahus? Visste ikke at de hadde et fra før av en gang jeg. Ikke værst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.