Joachim Skjønberg Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hva er verdens største flyplasser når det handler om: - Trafikkmengde - Rullebaner - Frekvenser osv. Og verdens største flyklubb? Hvor mange fly? På en storflyplass med 4 rullebaner, hvilke ATC stasjoner er sannsynlige da? DEL Ramp GND A GND B TWR A TWR B TWR C TWR D DIRectors APP A APP B APP C APP D osv osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ikke drep meg om jeg tar feil, men Heathrow har vell en del trafikk Jaja, tok feil da Men dere skal ikke si at det er lite trafikk der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Du tar helt feil.. Heathrow har ikke en del trafikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Trafikkmengde tror jeg er Chicago O'Hare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er ganske sikker på at det ikke er O'hare trafikkmessig... Mente jeg hørte det var en annen. Den i Denver er vel ganske heftig i areal iallefall? EDIT: Eller kanskje Chicago likevel er den mest traffikerte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg er ganske sikker paa at det er O'Hare som har mest trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Andreassen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 1. Hartsfield-Jackson Atlanta Intl. 2. Chicago O'Hare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Takker. Og på O'Hare er det 4 eller 5 rullebaner? Og da også like mange tårnfrekvenser? Noen som har en frekvensliste for O'hare? Og største flyplass i areal? I Denver kanskje? Og flyklubb? *Nysgjerrig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Andreassen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Denver er definitivt størst i areal ja(i Nord-Amerika i alle fall ), flyklubb har ikke jeg peiling på...Og Memphis er den flyplassen som frakter mest cargo...teit formulering men. O'Hare har 6 rullebaner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nei jeg tror det er i Saudi Arabia som er enda større en Denver sin... Skal komme med mer info senere. Jo, flyplassen i Riyadh, Saudi Arabia har en størrelse på 81 kvadratkilometer. Denver sin er på 53... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg er ganske sikker paa at det er O'Hare som har mest trafikk. Den hadde, til '98 da en annen flyplass, husker ikke hvilken, overtok statusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Var visst Atlanta. http://www.flightmapping.com/news/Coventry-Airport/Biggest-busiest-airports.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Aero International: Pax=Atlanta - Chicago - Heathrow Frakt=Memphis - Hong Kong - Anchorage Bevegelse=Chicago O'Hare - Atlanta - Dallas I baldet står også de neste 50. Forøvrig valdig bra blad, hvis du kan tysk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Andreassen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Aero International: Pax=Atlanta - Chicago - Heathrow Frakt=Memphis - Hong Kong - Anchorage Bevegelse=Chicago O'Hare - Atlanta - Dallas I baldet står også de neste 50. Forøvrig valdig bra blad, hvis du kan tysk. Har nettopp lest at Atlanta har gatt forbi O'Hare ogsaa paa flybevegelser i 2005... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.