Ådne Lie Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Endelig så kommer Norwegian til Haugesund. De skal starte opp innen et år. Dette blir flott. Les mer på www.hangar.no Ådne Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det blir veldig bra.SAS er ikke akkurat billig fra Helganes.Etter SAS tur fra Køben til Flesland på lørdag er jeg ikke akkurat imponert over service heller.Billettene kostet minst 2000,men kun gratis kaffe eller te.Da tåler jeg heller å betale 10 peng for en kopp kaffe hos Norwegian til halve billettprisen. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Denne artikkelen gir et litt anderledes bilde, her er det Kristiansand:Kjevik som bekreftes som ny Norwegian-destinasjon innen kort tid. Om Haugesund, står det at den destinasjonen står på ønskelista til Norwegian. Hele artikkelen hos Boarding her: http://www.boarding.no/art.asp?id=21467 Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 [color:"red"] JAAAAAAAAA!!! [/color] For en overraskelse å åpne avisen idag tidlig! Det er så fantastisk at de kommer til Kjevik! Det ER bestemt... For en deilig dag det blir Jeg skal være der uansett på den første flygningen å ta bilder Fædrelandsvennen: http://www.fvn.no/na24/article362060.ece Bra for Haugesund også men kan ikke se at det er helt bestemt enda. Får vel krysse fingra! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Neeei! Vil ikke ha noe Norwegian prakk på Kjevik!! PS:(tulla) Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Så gøy! Ingen sjangse for at de starter opp til/fra Haugesund innen slutten av juni/starten av juli? Har tenkt meg til de traktene og besøke en del nettvenner/kollegaer.. Siter
Christian Sager Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det jobbes også om å få Norwegian til å starte flyvninger til Kvernberget. Det er en lang vei og gå, men det hadde jo vert stilig da Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Norwegian er bare i "start-gropa" når det gjelder forhandlinger om å fly på Haugesund, så dette er langt frem ennå!. Kjevik derimot vil komme på rutekartet rimelig raskt(ref. artikkelen fra Boarding, i tidligere innlegg) Siter
Kim Andrè Lindin Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det jobbes også om å få Norwegian til å starte flyvninger til Kvernberget. Det er en lang vei og gå, men det hadde jo vert stilig da Så hadde det blitt litt biligere å fly herifra også Slipper SAS og ha så mye Monopol som de har nå Siter
AMO Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Tør jeg tippe at artikkelen Ådne snakker om, er denne?: Hangar.no Siter
Lars B. Frostad Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Nå er det kommet en ny artikkel hos Boarding, ang. Norwegian-flyvninger til Kjevik: Norwegian til Kjevik fra våren 2007? Les hele saken her: http://www.boarding.no/art.asp?id=21691 Siter
Eirik Aadland Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Men er det grunnlag for to selskap begge med B737 på engm - enhd -engm?? Det tvile eg på! Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Det blir jo det samme her da, SAS Braathens flyr jo samme strekka. Men SASBU kan jo egentlig fly med underskudd på en rute. De kan jo sette prisene utrolig langt ned for de har jo muligheten til å tjene inn andre plasser. Akkurat det blir vel værre for DY som ikke er så stort enda... Siter
Thomas Johannessen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Tror ikke de har lov å bevisst prise en rute med tap, er ikke det de gjorde på Oslo - Haugesund? Så satte konkurransetilsynet ned forten også måtte de betale 20 mill i bot? --thomas Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jo, men å sette prisen lavere enn det Norwegian klarer er vel ikke ulovlig? Bare dem ikke går med tap da og selvsagt. Siter
Fredrik Moe Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jepp, da er det bare å vente på heksejakten til konkuransetilsynet om ikke så lenge... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.