Sten Arne Bryde Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 vet ikke hvor mange som har sett det før meg,men iallefall Komplett AIP ligger nå på nett på www.ippc.no eller også på denne direktelinken Så da er det bare å la printern gå varm Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Dette har allerede vært oppe tidligere.. Siter
Magnus Wiik Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Det hadde ikke jeg fått med meg, så tusen takk skal du ha Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Skrevet 2. mai 2006 Dette har allerede vært oppe tidligere.. Det kom ikke som noe stor overaskelse, ville bare nevne sånn i tilfelle Siter
Stian Beinset Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Kjempe fint! Fikk det ikke med meg jeg heller... Finnes det noen sider med AIP til danske, tyske og italienske flyplasser? Har ikke satt meg så mye inn i bruk av kart, men nå er det på tide. Siter
Kim Sølvberg Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Her finner jeg veldig mange av mine kart : link PRC Gå inn på Vatsim Chart Center på høyre side av siden. Ellers her for Tyskland, Østerrike, Sveits ? Håper du finner noe du kan bruke. Siter
Morten Haughom Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Siden vi er inne på saken: Finnes det Dansk AIP tilgjengelig? Siter
Kjell Engkrog Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jepp, Morten. Mvh, Kjell (Og siden jeg er slik en kjekk og grei kar får du med Færøyene og Grønland på kjøpet.... ) Siter
Svein T. Henriksen Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prøver her og.. charts til Dagali,Geilo. Hvor? noen som har et? Fins IKKE på AIP Norge.. Siter
H S Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prøver her og.. charts til Dagali,Geilo. Hvor? noen som har et? Fins IKKE på AIP Norge.. Sjekk mail..... mvh HP Siter
Stian Beinset Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Glemte at jeg hadde Rome scenery fra LAGO, og der følger det med kart til alle flyplassene i område rundt Roma. Snakk om å følge med. Hehe.. Siter
Morten Haughom Skrevet 4. mai 2006 Skrevet 4. mai 2006 Takker Kjell! Driver å flyr på LAPTOPEN, du så den sikkert i klasserommet når vi hadde COM . (Skal fly ENTO-EKAH ikveld) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.