Gå til innhold

Oppstart med Twin Otter i dag kl.13 (28/4)


Gunnar Flak

Anbefalte innlegg

I dag braker det løs med Tønsberg Fallskjermklubbs nyanskaffelse LN-JMP på Jarlsberg. Et utdrag av programmet:

 

1315 Tale ved Fylkesmann Mona Røkke med påfølgende

Offisiell Dåp av LN-JMP ”Tunsberg 1”

 

1325 Innlasting av løft nr 1 ”Tunsberg 1”

 

1’ste Pilot: Thore Virik ”2’dre Pilot”: Mona Røkke

(Mona Røkke blir med i flyet hvis det kan ta av iht tidsskjema)

 

1330 Take Off

 

1340 Drop Strømhopp i ca 4000’

 

Se fallskjermklubbens nettsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Gunnar skriver, så er det visst bestemt at flyet ikke skal lakkes, og om den tid kommer at den trenger ny lakk, så blir det et nytt strøk med kamo...

 

...og de hvite dørene satt der i forbindelse med turen over atlanteren da hoppdøra trekker fælt og er lite støyisolerende, og er nok allerede fjernet siden flyet ble tatt ibruk idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja idag har det vært trafikk på scanneren her med LN-JMP som innslag flere ganger.

Jeg fikk heller ikke kjangs til å være der siden jeg jobbet selv, men Søndag blir det vel mere tid håper jeg.

 

Som alle andre sier skal ikke JMP lakkeres annet enn i den farven den er. Dette pga. historien bak flyet. De er opptatt av at den skal ha orginalutseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...