Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de av dere som har prøvd å lytte på Kvernberget Streamen må jeg desverre beklage litt :P

jeg har klart å skru ned volumet helt på scanneren.

Men i morgen blir den oppe med lyd igjen :P

aner ikke hvordan jeg har klart det, men men.

Skrevet

BTW:

Er det mye forsinkelse på noe sånt som dette her ? Sitter å ser på at flyene lander her i KSU, men streamen kommer ofte sent med meldingene. Landingcleranse rett over Rema 1000 på Løkkemyra, er vel noe sent ?

Skrevet

En stream er nødvendigvis ofte sen ja. Spørs veldig på server og hvor mange som lytter.

jeg satt på skype sammen med et par, og hørte på samme stream som de, og aktiviteten på min stream kom kanskje 10-20 sekunder etter.

Skrevet

Normalt er det cirka 15-20 sekunder forsinkelse og det er ikke noe vi kan gjøre noe med. Men noen ganger har jeg vært borte i at det kun har vært 1 sekund forsinkelse, så det er litt opp og ned som Trond sier mht. hvor lange lyttere og sånn det er.

Skrevet

Nå er freq på Farrs streamen konsentrert på dette området pga at LN-JMP skal fly ifra Torp til Jarlsberg idag.

Regner med at den er på Jarlsberg ikke så lenge etter 14:00, men det kan være tidligere.

Første gangen denne Twin Otteren setter hjula på Jarlsberg blir idag. ""

Masse VFR idag i dette området også. Cavok her idag. Varmt og godt. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...