Jonas Mindt-Soot Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Da skal du ha vansker med å fly et sted i norge som ikke har atc dekning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ENTR dekker i kveld fra ENOS og hele nordnorge oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Vil takke alle som fløy til ENGM, var virkelig en del fly nå mellom 2040 til 2130!! Moro, gikk i ett på frekvensen til TWR vertfall! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ser ut til at jeg må kjappe meg litt med og å kjøpe ett nytt Headset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ser ut til at jeg må kjappe meg litt med og å kjøpe ett nytt Headset Rakk du kveldens event..... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vi satt vel så lenge vi syntes vi hadde trafikk til å rettferdiggjøre 4-5 ctr's i Norge Om dere vil vi skal sitte lengre må dere fly mer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Skulle egentlig kommet som ENGM TWR eller ENBR APP når BR APP logget av, men får dessverre ikke VRC til å funke enda. Still working on it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Masse trafik, det var gøy og sitte GM APP igår med masse ATC, men jeg synes at trafikken burde fly litt mer når hele Norge er staffed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.