Geir G Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Heisann! Her er et lite utklipp av "cpt." Gunnar (min bror) og undertegnedes tur i 737 simmen. Se her! [color:"red"] Mer kan lastes opp senere, men grunnet lite WEBspace er det bare dette foreløpig [/color] Endring: Video virker nå som normalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2006 Var et lite problem med at videosnutten stoppet etter 5 sekunder, men det er nå fikset. SÅ kort skulle den ikke være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nydelig videosnutt av en silkelanding . Vi tåler flere filmer .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Beautiful Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Dette så gøy ut! Kan ikke huske å hatt det så gøy på nesten fire uker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Meget fin video, men du kunne bedt din kamerat tatt opp hjulene. Det er ikke din jobb som PF, det er PNF sin jobb. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nydelig film, gjett om jeg får "hjemlengsel" når jeg såg den filmen . Ådne: Så vidt jeg kan se er det Geir som sitter i høyre-setet. Her hans hånd som er på throttle under t/o, og regner derfor med at han er PF (her kan vel SOP diskuteres, men men, kan være jeg ser feil i mørket også ). Er i vertfall Geir sin stemme som kommanderer hjul opp, det er jeg ganske sikker på, og dermed er det altså PNF som tar opp hjulene, akkurat slik du sier. og Geir: Sjekk PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Nyyydeligt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Sitter i høyresetet ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kjempebra video. Sånt vil vi se mer av. Landingen så jo superb ut. Når det gjelder takeoff'en må jeg si at den så litt vel brutal ut. Så ut som den første del av rotate gikk litt fort? Mulig jeg så litt galt i mørket eller har misforstått noe her altså. Har jo aldri tatt i en ordentlig yoke selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Joda, den var litt raskere enn etter boken, men tailstrike ble det ikke Når en er vandt med en yoke, som funker dårlig (!), er det lett å gjøre det slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kjempebra video. Sånt vil vi se mer av. Landingen så jo superb ut. Når det gjelder takeoff'en må jeg si at den så litt vel brutal ut. Så ut som den første del av rotate gikk litt fort? Mulig jeg så litt galt i mørket eller har misforstått noe her altså. Har jo aldri tatt i en ordentlig yoke selv Disse to unge herremennene var vell de som fløy best av alle sammen, veldig bra gjennomført. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei Flott med dette optaket. Tilbake i 1967-1972 hadde jeg mye gøy med å leke i Link-traineren og DC-8 simulatoren som da var på Fornebu. Mange goe timer med dette ja. Har en drøm idag om at sitte i en 737 simulator som den dere "flyver" i. Men blir nok ved drømmen. Ha det Mvh Ivar R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvorfor blir det bare med drømmen? Det er vel ikke akkurat det vanskeligste målet å oppnå? Det er jo bare å være litt ivrig og satse litt gryn dét! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Eller komme seg opp av stolen neste gang vi sier FLG, om vi sier det...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ja, det ble jo sagt at disse to guttene oppererte maskinen veldig likt helt vanlige SAS piloter. Var veldig lite som minnet om leking her. Jeg er stolt over at jeg kjenner de Veldig bra i alle fall! Ser jo på flygingen at de har peiling! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.