Christian Sager Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Er nå 90 prosent ferdig med sektorfilen til Kvernberget, Molde og Vigra. Siden dette var relativt fort gjort så lurer jeg på om det trengs nye filer for andre flyplasser i landet også? Hvis noen føler at flyplassen at det er dårlig oppdaterte filer så er det bare å skrike ut! Regner med at jeg fikser slike sektorfiler på request! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Har du muligheten til å fikse en sektorfil for ENSV ctrl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 ENSV, ja og eller ENZV iallefall. Ingen av fjordene er merket av slik at det blir vanskelig å følge VFR-fly. Flott at det er folk som vil gjøre dette også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Stavanger approach blir det neste da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 hadde hvert bra med stavanger approach ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Takk for sist, Christian - kom oss ned på Las Palmas, selv med en så og så uduglig APP kontroller.. ILS intercept på 4NM i 5000 fot.. la meg si at det ble en steeeeep approach! Men uansett, Daniel - kan du være så snill å kanskje tenke deg om før du booker ATC på OSL? Det kan tenkes at andre har lyst å sitte der.. og faktisk DUKKE opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja det er jo lov å leve i håpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Ja Thomas jeg har sitti fra Mandag til Torsdag, men jeg har desverre ikke hvert hjemme igår og kom hjem rett istad så jeg beklager dette.. Men jeg håper at folk var førnyd med servicen fra mandag til fredag PS:nå kommer jeg bare til og bokke en og en dag av gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Du vet det går an å slette bookinger? Men uansett.. Bra jobba Christian! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Hva med en forbedret Norway 2006 da Christian Litt mer detaljerik geo som faktisk stemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Er da sjarmerende med flyplasser midt i fjorden (enol)? Norway 2005 er tross alt mye bedre enn den scandinaviske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Og i Norway 2005 kan du godt legge inn alle SID/STARs om du gidder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 ER DU KLAR OVER HVILKEN STORJOBB DET ER?=?????? hehe, neida Norway 2005 blir oppdatert om ikke så ekstremt lenge, da med mer SID/STAR, mer nøyaktig GEO og litt annet småtteri. For tiden står ENVA, ENZV og kanskje et par flyplasser til for tur før Norway 2005 blir oppdatert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 For tiden står ENVA, ENZV og kanskje et par flyplasser til for tur før Norway 2005 blir oppdatert. Er det ikke greit da å ta kun Norway 2005 ? Eller lager du kun nå lokal sektorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Norway 2005 blir oppdatert med Feks SID/STAR som legges inn i de nye filene. Dette er snakk om Approach/Tower sectorer. For å slippe å gjøre jobben 2 ganger så gjør jeg dette. Tom; Du må ikke være så utolmodig. (Du sitter jo ikke engang ATC ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (Du sitter jo ikke engang ATC ) hehe ikke så lenge siden da.. ca ei uke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.