Gå til innhold

Nødmelding fra Widerøe


Sindre Torp

Anbefalte innlegg

VG fant dessverre ikke noen mer dramatisk overskrift denne gangen.

 

De holder seg alltid til fakta, men kun til den fakta som kan lage en sensasjon der ingen sensasjon egentlig er å oppdrive. Dette gjelder media generelt. Jeg siterer Borch i NRK nyhetene som holdt et foredrag på skolen for et par måneder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder seg alltid til fakta, men kun til den fakta som kan lage en sensasjon der ingen sensasjon egentlig er å oppdrive. Dette gjelder media generelt. Jeg siterer Borch i NRK nyhetene som holdt et foredrag på skolen for et par måneder siden...

 

Om Borch har sagt det slik du siterer (uten å nyansere det), så kjører han sitt eget lille enmannsshow. Jeg jobber i samme selskap og samme avdeling, men har aldri opplevd et påtrykk for å jobbe etter de retningslinjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder seg alltid til fakta, men kun til den fakta som kan lage en sensasjon der ingen sensasjon egentlig er å oppdrive. Dette gjelder media generelt. Jeg siterer Borch i NRK nyhetene som holdt et foredrag på skolen for et par måneder siden...

 

OK, men det er ikke alltid de holder seg utelukkende til rene fakta.

 

Media er ikke alene om det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke betegnelsen flytårn, og føler at dette er noe jeg må forfølge helt til utrykket er fjernet fra ethvert sinn i dette landet!Viva la resistance!

 

Dette er notert, Morten! Jeg skal jobbe for at kollegene mine tar det til seg .... ""

 

..........Herregud..............

 

Har dere ikke annet å henge dere opp i eller?? Om det heter flytårn, tårnet, eller hva dere ønsker det skal hete virker jo som et større problem enn at man tidligere kritiserte media for omtale om nestenulykker, hendelser osv.. Skjønner ikke at dere gidder å henge dere opp i bagateller..

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har masse å "henge meg opp i" (les: Være opptatt av, drive med av div. sysler osv. osv.)!

Dette var bare en liten bagatell som jeg noterte meg, men en grei avklaring for å få det mest mulig presist. Ingen stor sak, og jeg brukte mye mindre energi på å kommentere Morten enn jeg har gjort her .... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...