Daniel Larsen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 noen som vet hvordan man kan endre på BASS på mikrofonen får stemmen blir jo helt spinkel inne på ASRC... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg tror faktisk at det ikke finnes en slik innstilling. Noe kan vel kanskje ha med mikrofonkvaliteten, men hovedgrunnen tror jeg nok er at de med "spinkel" stemme rett og slett har en "spinkel" stemme..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hehe, ja, skulle til å si det, kanskje du rett og slett bare har veldig spinkel stemme? No offence! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 hehe men det er akuratt som om det ikke er noe BASS i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Du kan jo bruke et program ved siden av som gjør om stemmen.. Jeg var bortom noe morph*ett eller annet* for litt sia. Der kan du forandre ganske kraftig på stemmen, også legge til destortion tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det høres bra ut! Mange av ATC`ene høres ut som de har slukt helium og noen valium også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Genialt, Agnor. Synes det er en del av pilotene som høres ut som om de har fått overdose av helium. Har ikke så veldig mørk stemme selv, men håper jeg ikke er så ille som det jeg har hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Man kan ikke gjøre noe med hvilken stemme man har, og det tåpeligste jeg hører er klaging på det. Dere får evt. la være å fly der upopulære ATC's sitter, eller henvende dere til VATSIM om nytt reglement. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er vel ingen som klager over lys stemme, får da være grenser på hvor bortskjemte vi skal være! Hvem er disse "upopulære" ATC'ene? Oioi, lever farlig her nå Joachim.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Tror du starter i feil ende Daniel. Kvaliteten på lydkortet har en god del og si,også innstillingene for lyd og lydenhetene er avgjørende for hvor god lydkvaliteten/stemmen blir.Det er bare og starte og justere folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Bare et spørsmål, har dere sjekket ASRC Manualen og web siden? ASRC Manual http://www.asrc.info/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 kan det bli bedre og bruke VSCS eller hva det heter og hvor kan jeg stille på bass og sånt på mikrofonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 eller bli bedre ved å lese fremfor å spørre... Men uansett, så tror jeg ikke du vil finne så mye bass at det hjelper stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 + post on vaccsca som forøvrig har et controller forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.