Gå til innhold

Sim treff


Arild Schubert

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan tenke seg å være med på et sim treff på værnes.Har vært i kontakt med luftfartsverket på værnes om omvisning i tårnet og det som har med ATC å gjøre fikk et posetivt svar at vi var velkommen.

Jobber med flere saker for å få til et trivelig treff på værnes.

Hvis det er noen som er interesert kan de melde seg på HER, eller

maile til meg på xxxxxxxxxx.no Har ikke noen fastsatt tidspunkt ennå venter med å se om det er noen som er kan tenke seg et sånt treff?

Hilsen

Arild

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

HEI!

Er det noen som vil ta over sim treffen på værnes for meg.

fordi jeg ikke kan få skrive på disse sidene mer.

kontakt meg på xxxxxxxx.no det meste er ordnet på forhånd med eventuele prog.Kun seriøse svar.

hilsen Arild

[Endret av Arild Schubert 08-03-2001.]

[Endret av Arild Schubert 09-03-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må prøve å få det til i forbindelse med en Helg.

Har også vært i kontakt med en tideligere fly skole om eventuelt å ta en fly tur med max 3 personer om gangen pris er 720kr delt på 3 for 1 time og det er anledning til å prøve å fly,men har ikke dette i box ennå pga årsaker som jeg ikke skal komme innpå nå.

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang.sim treff på værnes!

Ser jeg at det er en del som har meld at de vil være med hvis det blir lagt til en helg.Da det er mindre trafikk i helgene utenom fredags kveld fra kl.16 og utover er det mest trafikk samt søndager,men da er det mørkt,for det er best å være der når det er lyst for å få med seg mest mulig av det som skjer i tårnet.

og luftfartsveket ville helst at vi helst kom når det var lyst.Jobber med noe mer som jeg trenger litt tid på, prøver å få det i havn i løpet av februar, da er det mye lysere om kveldene også.gir dere nærmere beskjed når tiden er inne.

Hilsen

Arild

[Endret av Arild Schubert 20-01-2001.]

[Endret av Arild Schubert 20-01-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Andreas Pettersen skrev:

Noe nytt?

Nei ikke noe nytt,venter på at det skal bli lysere så vi kan ta sim treff en fredag ettermidag i fra 16-17 tiden for å få mest ut av trafikken og se mest når det er lyst.

skal ta kontakt med dere i mars mnd. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]

Hilsen

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noen som vil ta over sim treffen på værnes for meg.

fordi jeg ikke kan få skrive på disse sidene mer.

kontakt meg på xxxxxxxxno det meste er ordnet på forhånd med eventuele prog.Kun seriøse svar.

hilsen Arild

[Endret av Arild Schubert 08-03-2001.]

[Endret av Arild Schubert 08-03-2001.]

[Endret av Arild Schubert 09-03-2001.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...