Gjest Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181995 Gratulerer, Anders Sørby! Siter
Stian Rolandsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Flott bilde da. Men herregud for en tekst Siter
Timmy Brandt Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Når bilde blir brukt på den måten... får man penger for det ? Hvor mye isåfall ? Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Har hatt bilder i VG og Dagbladet før. Fikk 1000,- fra VG og 500,- fra DB. Dette var vel og merke i avisa, så jeg vet ikke om det gjelder for nett. Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Tjente jo ganske bra på det der jo... Et bra bilde Anders! Gratulerer! Siter
Lasse Magnussen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Mener at det finnes noen standarder innen hva man pleier å betale til "freelance" fotografer. For spesiellt interesserte kan man søke litt på forumet til foto.no, der finnes det utallige diskusjoner om temaet. / Lasse Siter
T. Paulsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Gratulerer ja. Husker første gang jeg fikk et bilde i avisen. Det var gøy det. Nå legger jeg ikke merke til dem lenger. Satsene er 1250 pr. bilde ifra VG Dagblandet og Aftenposten. Mindre aviser samt web-aviser har mindre satser. Noen som har lest det nye Flynytt foresten? Jeg mener at det skal stå en artikkel jeg har laget der, men er ikke sikker. (Har ikke bladet selv) Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Finnes det ikke digitale utgaver av Flynytt også? Mulig jeg blander med noen veldig gamle noen... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Ikke hele magasiner,men du kan lese om noe av det som den nyeste utgaven inneholder Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Jess, Tom Arne der står artikkel fra deg om Per ja... Det er også bilde av Marius Bråthen og Henrik Auråen der... Siter
T. Paulsen Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Noen som får tatt et bilde eller scannet den artikkelen og lagt en link her? Kunne vært moro å sett åssen den ble. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.