Gå til innhold

Combat Fligth Sim 3 piloter til filmprosjekt


Atle Dreier

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Tenkte å lage en film og har en god ide om hva jeg trenger av materiale. Siden ekte fly er relativt dyre tenkte jeg å bruke CFS3. Dere som har CFS3 og kunne tenke dere å være med på noe slikt kan sende meg en PM.

 

Det vil bli en del formasjonsflyging og presisjonsflyging, samt noe skyting. Blir nok en del mindre glamorøst enn dere tror, for filmproduskjon er i bunn og grunn repetisjon til en eller annen regissør-gud er fornøyd, men hvis noen vil være med allikevel er jeg takknemlig. Det blir nok noen kvelder med filming for å få noen minutters ferdig film.

 

Trenger også tips til gode modeller av tyske og britiske jagere (Me-109, Spit, Hurricane, FW190) og britiske/Amerikanske bombere fra midten av 40'tallet. Og gode sceneries fra europa i perioden sent i krigen.

 

Og jeg mottar gjerne tips og historiske fakta fra perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på å flyby mellom to bombere, f.eks. Må være på nøyaktig høyde for at kameravinkelen skal funke. Angreps-run som treffer rett plass på flyet og slikt. Ikke noe problem, det er jo bare å prøve igjen hvis det ikke går, men det kan spare en del tid.

 

Finnes det forresten noe slags 'active camera' eller noe til CFS3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lista over hva du trenger hvis du vil ha "full pakke":

"IL2 Sturmovik Forgotten Battles"

"IL2 Forgotten Battles - Ace Expansion Pack"

"Pacific Fighters"

+ last ned patcher fra pacific-fighters.com

 

Pass på, den originale "IL2 Sturmovik" finnes faktisk i butikkene ennå, det er ikke den du skal ha...

 

Det finnes et eget Movie maker-forum for denne simmen, der finnes sikkert gode eksempler på hva slags muligheter du har.

 

Hvis du vil vente litt er det mulig at det gis ut en DVD med alt i ett. Jeg har ikke fulgt så nøye med i det siste, så jeg vet ikke når det evt. blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...