Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 All flytrafikk fra Bodø og Trondheim er innstilt i følge stormen som herjer nord for Trondheim, dette melder Avinor. Her i Tromsø går trafikken någelunde normalt men med forsinkelser på alle fly til bortimot 2 timer.Flytraffikken går nesten som normalt nå på BOO og TRD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Moderne vinter i Norge nå ja. Får håpe Narve snart roer seg og at skadene blir minimale, selv om det ikke ser så veldig lovende ut. Gratulerer med den store myndighetsdagen Willy (eller er det Kim Ruben?)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Merkelig at avinor ikke oppdaterer avgang/ankomsttabellene på sidene til ENBO da. Der er det bare et fåtall flygninger som er bekreftet innstilte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Nå har uværet kommet her også, -1*C masse snø og storm. Landa nettop en presening på verandaen og det uler og knaker i huset. Vinden kommer fra øst, som er en sårbar vinkel for oss. Skulle ha tatt en tur ut på Sola nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Tror ikke alle er innstilt fra TRD.. Er god vind ja, men har hørt flere fly som har tatt av og landa her i dag.. Så alt er ikke innstilt her iallefall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fikk telefon hjemmefra nå tidligere i dag. Der hadde taket på saga blitt blåst av (og der inne står alt av biler, traktorer mm...,) utbygget på sauefjøset har blitt knust, og dører på flere av byggene var revet av. "Koselige" greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Drøy påstand.. En del flighter har vært innstilt, men på langt nær alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg hører en del trafikk på scanneren min. Tror TRD er oppe igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Moderne vinter i Norge nå ja. Får håpe Narve snart roer seg og at skadene blir minimale, selv om det ikke ser så veldig lovende ut. Gratulerer med den store myndighetsdagen Willy (eller er det Kim Ruben?)! Ja det stemmer jeg heter Kim Ruben Fjeldstad, tok over brukernavnet for faren min da han sluttet som flightsimmer så hadde ikke jeg en online-e-mail derfor fikk jeg ikke konto her kanskje noen vet hva jeg kan gjøre for at det skal komme i mitt navn? Takk for gratulasjonen. Beklager at jeg ikke har nevnt dette tidligere, ikke skyt meg fordi jeg ikke fikk min egen konto!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg tror du må sende en PM til Dag for å få selve brukernavnet forandret Kim Ruben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Fløy fra BOO - OSL i går. Flyet var forsinket en time bare, men fy søren for en turbulens vi hadde ved take-off! 38kts G-wind's... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.