Gå til innhold

Uhell med CO 757 på Gardermoen i dag?


Michael A B

Anbefalte innlegg

Det ble vissnok oppdaget 2 hull i skroget på den rundt døren forran. Skadene ble oppdaget etter at flyet hadde landet på Gardermoen, og kapteinen ombord mente at skadene hadde oppstått på Newark med gaten som kjøres inntil flyet. Flyet ble først undersøkt av teknikere på Gardermoen, men de hadde ikke muligheter å utbedre skadene så det ventes teknikere fra Continental som skal komme til Gardermoen i dag. Mulig at Jan Fredrik eller noen andre på SAS teknisk har noe mer om dette.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløy til Trondheim kl. 1200 den søndagen. La da merke til at denne avgangen kun var merket som forsinket, fra kl. 1110 til kl. 1200. Trodde jeg skulle være heldig og få med meg take-off'en før flyet mitt dro, men da vi takset ut, sto flyet fremdeles ved gaten, ved siden av Icelandairs nylig innkommede flight fra Reykjavik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...