T. Paulsen Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Hvis dere ser på bilde tatt av Atle Espen Helgesen tatt i Tripoli, lagrer bilde for å tar det opp igjen og zoomer godt inn. Se nøye bak IL76T`n der. Er det virkelig det jeg tror det er???? Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 syns det er vanskelig å finne ut hva du mener. Hva er det du mener du ser? Siter
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Fokker 27 ifra Busy Bee..... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Når du sier det så ser jeg det å! Ser tydelig at den ligner. Kan ikke da. Siter
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Kan jo være denne , men tror ikke dette er samme flyet som den på airpics. Siter
Alexander Storvig Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Huff, det er trist å se fly slik... Siter
Geir G Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Det står jo "LN F.27" LN=Norge? Utrolig trist å se dette, hvor mye skal de ha for de flyene? Er de til salgs? (frakten er nok dyr) Siter
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Ja det kan jo være Norge det står for, men kanskje også LibyaN . Jeg aner ikke hva som skjedde med alle de flyene som Busy Bee hadde. Om de ble lakkert om og solgt eller hva som skjedde. Det er derfor jeg begynte å lure om det er her en av dem har havnet. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 Og jeg synes den halen som stikker opp er mer lik Libyan Arab Airlines sin F27: [image]http://photos.imageevent.com/pguenter/oldrareafricamiddleeast/icons/LIBYAN%20ARAB%20AIRLINES%20-%20F27%20-%201.jpg[/image] Siter
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Er ikke dette en An-26 da? Blir litt for vanskelig å se for mine øyne iallfall. LN er iata'sk for Libyan Arab Airlines Ja det var det jeg holdt et lite kort på også. Noe med Libyan. Siter
T. Paulsen Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Skrevet 8. januar 2006 Når jeg ser det bilde SAU la ut her, så er det nok stor mulighet for at det er en sånn ja. Men på lang avstand ligner det jo litt på en Busy Bee synes jeg.. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. januar 2006 Skrevet 8. januar 2006 'Ja, iiiiingen ting er tristere enn å se en metallboks (fly) ødelagt...' Hallo... Det er et FLY... Siter
Rasmus Bruvoll Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Det er 2 stk Libyan Arab Airlines F27 ja. Bilde her... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.