Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 hei alle sammen, jeg har skaffet meg en god anntenne og har planer om og streame geiteryggen tower og oslo ATCC west, streamen kommer opp om en ukes tid,så det er bare og gi forslag på andre frekvenser som kunne vært aktuelle... ok, jeg har også sett at det var en del streamer oppe før.. vi har farris/enos SOUTH Og kommer til og få fra skien men er det noen som kan ta litt streaming i fra vestlandet og GM APP og nord.norge så har vi jo alt, og mange streamer og lytte på, er det noen som blir med på dette..?? Min stream:geteryggen:119.200 + oslo control 120.375 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ka med Kjevik_APP? Har venta lenge på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Ka med Kjevik_APP? Har venta lenge på den Jepp, må nesten begklage ENVA_APP streamen den sto hos besteforeldrene mine så vansklig og holde like en stream som er en god del mil unne en selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 ENVA? Hehe,kødda! Mne men,får vel skaffe meg scanner da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 ENVA? Hehe,kødda! Mne men,får vel skaffe meg scanner da..... Jeg mente ENCN_APP da men noen som kan ta gardermoen eller nord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Here we go again..... men noen som kan ta gardermoen eller nord? Hadde det vært noen som kunne eller gadd å gjøre dette så hadde den vært oppe nå. Du har jo spurt mange mange ganger om noen gidder å streame Gardermoen, og ingen har startet med det. See? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 .. der kom spørsmålet ja - dette er sikkert en dekk post for å mase om det samme som altid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Nei, jeg tilbyr meg om og streame fra Skien, og dere er jo enig i at det hadde vært gøy med en del streamer oppe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Har ikke Oslo Control også 134,35 som du kanskje kunne tatt. Tror de i alle fall tidvis sender via Vealøs, og da burde de jo smelle inn så du nesten hører den uten scanner Daniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Here we go again..... Ja, vi gjør tydeligvis det.. give it a rest. Er det bare meg, eller føler jeg alltid at Daniel får noen i mot seg? Om han har stor interesse av å høre dette, og har lyst til å spørre på nytt, så la nå gutten få gjøre som han vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Om han har stor interesse av å høre dette, og har lyst til å spørre på nytt, så la nå gutten få gjøre som han vil. Det er jo veldig enkelt for deg å si som ikke får 5 PMs i Måneden om hvorfor ikke GM streamen går og om den kommer opp igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Om han har stor interesse av å høre dette, og har lyst til å spørre på nytt, så la nå gutten få gjøre som han vil. Det er jo veldig enkelt for deg å si som ikke får 5 PMs i Måneden om hvorfor ikke GM streamen går og om den kommer opp igjen.. Ikke kan jeg skjønne hva du vet om det men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kanskje fordi det var Thomas som hadde den ENGM-Streamen Nicklas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ikke kan jeg skjønne hva du vet om det men. Neivel.. da syns jeg du skal ta en søkerunde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kanskje fordi det var Thomas som hadde den ENGM-Streamen Nicklas? Hehe, joda, jeg har fått med meg at det er han som har streamen Har nok sett diskusjonene før Men, men.. *legge død* Jeg orker bare ikke i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Here we go again..... Jepp, men det driter vi i Men Daniel, kunne du ikke streame 119.975? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Here we go again..... Jepp, men det driter vi i Men Daniel, kunne du ikke streame 119.975? joda, men hører ikke den sånn veldig bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Hva med den frekvensen jeg foreslo da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Hva med den frekvensen jeg foreslo da? var det 134.350 du foreslo`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Affirm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Affirm. roger den er helt mulig og streame den, men tror Tom har den på sin stream.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 120.450 vil jeg høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 120.450 vil jeg høre. jepp isåfall blir det begge app sektorene med director Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Affirm. roger den er helt mulig og streame den, men tror Tom har den på sin stream.... Trodde det var Farris på 134.05 han hadde jeg, men er ikke helt sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Håper noe blir gjort nå da og at vi ikke ser en uendelig lang diskusjon her.... Actioooooooooooon...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 JaJa han stramer vell 134.050 118.875 og 134.350 er ialefall de frekvensene jeg har hørt der i det siste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Ok, men da bør du ta en av de andre som er slått fore ila. diskusjonenes gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Tror kanskje jeg må starte å streame Svalbard eller noe jeg da. Noen som er hypp på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 120.450 vil jeg høre. jepp isåfall blir det begge app sektorene med director Ikke for å ødelegge stemningen, men det vil du aldri få inn ifra Skien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 120.450 vil jeg høre. jepp isåfall blir det begge app sektorene med director Ikke for å ødelegge stemningen, men det vil du aldri få inn ifra Skien. merkelig at jeg sitter og hører på de her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.