Gå til innhold

Hvem fly går denne ruten?


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

Hmmm. Det er under 2 uker til flyet reiser da. Trodde de hadde satt opp et fly på den ruten i løpet av nå.

 

900 ja. Glem det. Bare jeg som surret i min egen lille verden her. ""

Sett litt formye på "Fast and Furryous", så jeg var i min egen lille verden...

Ja du leste riktig "Fast and Furryous ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Det er under 2 uker til flyet reiser da. Trodde de hadde satt opp et fly på den ruten i løpet av nå.

 

 

Hvilket flyindivid som skal brukes settes ikke opp før klokken 20:00 kvelden før avreisedagen. Og det kan fremdeles komme endringer etter det tidspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Arne - jeg skjønner jo etter hvert at du er i ferd med å få din livs største opplevelse hittil; det å fly fra Gardermoen til Tenerife. Og så tilbake igjen!! Og alle skal få ta del i det. Du må dokumentere kraftig her på forumet når du kommer tilbake!

 

Jeg kan ikke hjelpe deg med flytype. SAS/Braathens har plass som på innenriksrutene. Charter har "max-pax" - ofte med video fra LCD-skjermer over hodet. Som f.eks Helios... Flyturen er bare en liten del av opplevelsen.

 

Jeg kunne tenkt meg å skive "Hvilket fly"? i stedet for "Hvem fly" som topic. Bare spør journalistene i avisa du jobber for ""

 

God tur - fram og tilbake.

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vil jeg anbefale de som skal til Kanariøyene om å ta fly innenriks, billig å fly mellom øyene. Spesiellt er det også å lande på Tenerife (ikke flyplassen charterflyene bruker) som er den store på øya - nemlig TFS: Tenerife South (Reina Sofia). Men å lande/ta av på den i nord er ganske spektakulært, den ligger ganske høyt - med klipper nesten rett utenfor begge sider av rullebanen. Situasjonen kan til en viss grad gjenskapes i FS, men ingenting slår "the real thing". Dog pga. de store klimaforskjellene på Tenerife (som på mange av Kanariøyene) er det ofte tåke, slik at det ikke er like interessant hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Arne - jeg skjønner jo etter hvert at du er i ferd med å få din livs største opplevelse hittil; det å fly fra Gardermoen til Tenerife. Og så tilbake igjen!!

 

Nå er det ikke jeg som skal på ferie da. :-)

Tror ikke min største opplevelse blir å sette meg på en 737 for å si det sånn.. Mulig det hadde blitt min værste opplevelse da men. De putter ikke rent lite seter i de som skal nedover der heller.

 

Jeg kunne tenkt meg å skive "Hvilket fly"? i stedet for "Hvem fly" som topic. Bare spør journalistene i avisa du jobber for

 

"Hvilket" er Oslo dialekt som vi ser det. "Hvem" brukes av de fleste i denne byen. Dette har vært oppe før på forumet her.

Tønsberg som er berømt for sine bilær, båtær og græier. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Men vi snakket om dialekt her.

 

Sorry. Skal konvertere til "oSSSSSlo" dialekten.

Så lenge innlegget mitt er leselig for andre, så skriver jeg dialekt.

 

Ikke noe å lage noe stort fuzz om. Mange andre her som skriver på sin dialekt også.

 

Men men. Hovedpoenget med innlegget var at min far reiste idag med flyet. Han som lurte på dette egentlig.

Han synes bare at det ville vært gøy i se bilde av flyet før han reiste. Han ser ikke forskjell på 737 og 320 da men. ""

Men nå sitter han på dette flyet, så da har han vel funnet det ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...