Gå til innhold

3,4 kb/s fra flightsim.no?!


Kent-Ruben Johansen

Anbefalte innlegg

Når ting går tregt er det lurt å ta en tracert ( traceroute) til serveren som det går tregt å laste ned fra. Da vil man kunne se om det er linjesegmenter med treg trafikk som er årsaken. Husk at signalene kan gå mange omveier FØR den kommer fram til deg. Det kan være endel hopp mellom deg og servern og feilen kan faktisk ligge på linja til andre enn den ISP'en du bruker eller serveren bruker.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sindre; Hvis det er problemer å få tak i filene, så an jeg slenge de på en CD til deg. Vi treffes vel på torsdag, så da kan du få plata. Gi lyd, hvis du er interessert. Får ikke lastet ned fra flightsim.no jeg heller, så jeg har gitt opp det prosjektet der... ""

Edit: Så ikke at du hadde postet før meg, Timmy. Prøver å last ned fra den linken du poster, og det går så det griner. 200kb/s ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse filene på flightsim.no ligger dem på samme maskin/server som denne filen "Arlanda_Spanair.avi"?

Prøvde å laste ned noen filer fra biblioteket nå, men det går bare ikke. Den starter på 4Kb/s og kort etter så stopper nedlastingen helt. ""

 

O.Florian

 

Jepp, ligger på samme server.

Jeg har ikke gjort noen forandringer å FTP programmet, ingen oppdateringen eller noe som helst der.

 

Har prøvd på flere maskiner, flere ISP her, på jobben, BBB og satt en kompis å teste.. vi får 2-6mb/sec....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...