Gå til innhold

Enda en add-on


Eirik Støylen

Anbefalte innlegg

Enda jeg advarte meg selv mot å bli for ivrig på kjøpe-add on, så har jeg klart å rote med visakortet igjen.

Denne gangen var det Ultimate Terrain USA som havnet i download-mappen. Det er sikkert en flott add-on, jeg har ikke rukket å teste så mye enda, og USA er så utrolig stort ""

Hvis noen av dere flinke add-on simmere her inne på forumet legger ut kontonummer så skal jeg heller gladelig donere noe til dere. Jeg mistenker meg selv for å fly mye mer her hjemme enn "over there".

Så hvis det er noen nybegynnere her med scenery/environment-kjøpelyst, dere finner det dere trenger her inne, og det er utrolig nok gratis.

Nå er iallfall visakortet mitt parkert langt inni hangaren ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda jeg advarte meg selv mot å bli for ivrig på kjøpe-add on, så har jeg klart å rote med visakortet igjen.

Denne gangen var det Ultimate Terrain USA som havnet i download-mappen. Det er sikkert en flott add-on, jeg har ikke rukket å teste så mye enda, og USA er så utrolig stort ""

Hvis noen av dere flinke add-on simmere her inne på forumet legger ut kontonummer så skal jeg heller gladelig donere noe til dere. Jeg mistenker meg selv for å fly mye mer her hjemme enn "over there".

Så hvis det er noen nybegynnere her med scenery/environment-kjøpelyst, dere finner det dere trenger her inne, og det er utrolig nok gratis.

Nå er iallfall visakortet mitt parkert langt inni hangaren ""

 

Jeg ble interessert da jeg hørte donering, men jeg er litt usikker på hva du mente med at vi skulle legge fram kontonr. men det var gratis osv.

men det er jo ikke så farlig å legge ut kontonr her;

2335 59 12000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...