Ståle Andre Ustad Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Da er jeg ferdigutdannet ATC! Regner med å være pålogget ofteee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulere med at du nå er ferdigutdannet.Ser frem til at møte deg online. Mvh Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Gratulerer Ståle selv om jeg gjorde en innsats for å rote det til for deg . Ikke så enkelt når nettet ikke "spiller på lag". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Takk! Jeg vil rette en stoooooor takk til: Trafikken Og en enda større en til instruktøren min: Bobbo Kristoffersen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nå strømmer det på om dagen med ATC-eksamener som bestås. Strålende! Og gratulere så mye Ståle Andre, snakkes online. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Takktakk, og snakkes online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gratulerer Ståle, velkommen skal du være. Håper du ikke kun sleger deg på ENGM bølgen du også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Takk! Er nok mest på ENVA til å begynne med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nå er jo jeg ny på Vatsim og du loset meg flott inn til ENVA, eneste var du glemte høyden min litt ....måtte gå ned med 3000ft min....litt mye men, det gikk jo kjmepeflott... Du gjorde en god jobb og ser fram til flere flyginger med deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Takk Glemte meg litt med altituden din men litt stolt over hvor nøyaktig du kom inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Takk Glemte meg litt med altituden din men litt stolt over hvor nøyaktig du kom inn Enig med deg der ja...kom helt perfekt inn....skulle jo muligens ha sagt fra selv ang høyden...men,men gjort er gjort.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 BTW: Var jeg uklar på Voicen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arne Sjøholt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 litt lavt kanskje og det kunne vært tydeligere, av og til var det litt vanskelig å høre hva du sa, men det va jo ikke verre en at jeg spurte på nytt igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Du var litt uklar på voice igår men du gjorde en fin jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.