Jump to content

Jan Arne Sjøholt

Members
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jan Arne Sjøholt

  • Birthday 06/06/1966
  1. Men en kan legge til scenery og anna stasj i den versjonen.....det må jo være et must...
  2. Det huska jeg ikke hva online før, mener det var squakboks.... Satt og kikka på p3d......er det vanlig academic licens dere bruke....er det godt nok?
  3. Nja.....det e jo ikke noe spillmaskin jeg har, bærbar med to skjermer, win10 64, det er en ie5 med 8 GB ram, SSE HD.....skjermkort er jeg noe usikker på..... :-\
  4. Dette forumet kom plutselig ramlanes inn hodet igjen, fant at siste tråden min var i 2006, kanskje jeg skulle prøve med på den nye simmen nu da:) Det jeg husker fra "gammle" dager var nu PMDG 737èn med FMC og alt det derre styret:) Det va jo himla gøy, hvordan er det i dag med AddOns, både scenery og fly. Hva er det nyeste i simmverden på selve simulatoren. Hvis mange henger seg på her kommer jeg sikkert til å spørre om MASSE,.....ja en viktig ting: Er det ennå onlineflyging, det var jo det kjekkeste:)
  5. At ikke SAS klarer å rydde opp slik at de ikke får flyene avgårde på rute, nei dette er for dårlig av dem..hm... forbruker.no hvis det nå var noen som ikke forsto hva jeg mente så er dette litt ironi og tilbakespill på en del klaging/syting på et selskap i dette forumet....
  6. jeg fikk det nok ikke til nei, prøvde å undocke feks FMC, det var det ikke mulighet til. Så jeg fikk ikke dratt over dette til bærbar pcen min... ...trodde jeg skulle klare det... jeg prøvde også med i minimere vinduet til Fs uten at det hjalp. selvfølgelig prøvd også i full screen...
  7. oki....jeg "Undocka" det ikke, bare prøvde å dra et som jeg vill eha over...skal teste det senere i kveld... takk skal du ha...
  8. joda, det var forsåvidt bra det der. Desverre gikk det ikke å flytte slik som feks FMC, throttle og radio og annet snacks over til en annen skjerm.....trodde det skulle gå, men fikk det ikke til
  9. det var ikke helt fritt for fugler ved RWY før maskinen rotatet, men det var det etterpå , jord,støv og fugler omentrent sprutet fra siden av RWYen i det han fikk nesen opp i luften, det var litt av et syn ja.... han tok faktisk av fra 26, med litt svak medvind, mulig det var en annen vindretning litt lengre opp og de måtte gjøre det slik, vinden i bodø er jo ikke akkurat til å "stole" på eller.....
  10. det er ikke ofte jeg innlater meg i disse diskusjonene her men er helt enig med Pål her ja. Det som ikke jeg forstår meg på er hvordan i all verden et menneske orker å kaste bort så mye energi og tid på en slik negativ holding til noe. Er det så mye fritid ute å går at det er ikke annet å finne på. Slik som jeg ser det må personen ha bygd opp dette hatet over lengre tid for å bli så sur, og hvorfor reise med SASBraathens da???? Det kan jo hende at jeg tar feil, det kan jo væreslik at noen så eksplosivt sint med en gang en møter noe motgang, eller det som skjer ikke er etter ens ønske....jaja...skal ikke sette nevn på det ordet som jeg tenker på siden jeg ikke kjenner personene...men ord for meg selv har jeg til slik oppførsel Noen nevner at media er ute etter SASBraathens, ja, det tror faktisk jeg og. SLik som jeg ser det er det en myte om at SAS er så dårlig at det er blitt en dogme....Sammenlign andre streiker litt med denne... ta byggebransjen, der får folk ikke flytte inn hvis streiken blir langvarig...jaja, det gjør jo ikke noe... UP streiker...ingen fartskontroller, skulle gjerne sett de som skrev her at; de der inkompetente id.., j..la, udugelige politiet som ikke har kontroll i dag...hmm, ja de hadde vært gøy å se
  11. Der var en del trafikk ja, jeg vil skryte av de som satt på posisjonene rundt om i Norge. Det kunne ikke være lett å sitte på ENGM/ESOS. Det var jo en sinnsyk trafikk og tett med fly i lufta. At noen blir glemt av i en slik situasjon er fullt forståelig, jeg ble nok ikke glemt av hele tida, men kom fra EKCH til ENGM og skulle nok vært satt på hold ved SORPI. Det ble jeg ikke passerte RWY01R i en høyde av 10 000ft og ble penset videre da til BGU og videre vestover, til slutt hørte jeg ikke mer. Jeg kanselert landingen i Oslo og dro videre til ENBO som var planen. Mulig jeg var litt rask og ikke ventet på et "lovlig" frekvensskifte. Laget ny flightplan og sendte inn kontaktet ENOS og da videre hjem til Bodø.. Igjen takk til alle ATCèr, fortsett slik og vi får et fint miljø innenfor dette....
  12. Send bilde av den! Hvis ikke, da er det nok en ugyldig grunn du hadde for å forlate gruppen (P.S, dette var kødd, slik at det ikke utarter seg en diskusjon rundt mitt innlegg)
  13. det ser ut nå at du har nok å henge fingerene i...der er god trafikk ved EKCH kl21,10
  14. Jeg tror det skal være mulig, det er mulig å kjøre SB på annen pc en hvor FS kjøres, jeg prøvde dette men dessverre fikk jeg det ikke til. Da kan en bruke headset på pc hvr SB er innstalert og ikke på den hvor FS kjører. Det kan hende jeg tar feil, men slik forsto jeg det. Jeg ga opp og kjører alt på en og samme pc nå...
×
×
  • Create New...