Werner Rafteseth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 VG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noe mer info om flytype? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 AN-12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Ifølge nyhetsbyrået AFP var det en An-26. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Liten tabbe Det var nok en An-26. Men 25. Mai var det en An-12 som styrtet på samme sted. Og før det i samme måned var det også en An-26 som styrtet i Kongo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Sakshaug Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har det noen gang hent at en norsk maskin har styrtet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har det noen gang hent at en norsk maskin har styrtet? I Kongo, mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Sakshaug Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Nei jeg mente hvor som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MN Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Norges flyproduksjon er vel ikke i verdenstoppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Disse gamle Antonov flyene faller jo ned som fluer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Norges flyproduksjon er vel ikke i verdenstoppen. Hehe.. Er vel knapt nok på norgestoppen... Hvor mange aktive flyprodusenter har vi her i landet nå da? Jeg vet bare om én... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Norges flyproduksjon er vel ikke i verdenstoppen. Hehe.. Er vel knapt nok på norgestoppen... Hvor mange aktive flyprodusenter har vi her i landet nå da? Jeg vet bare om én... Vet ikke jeg, men kanskje hav mener LN- fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Mener du Norske fly i trafikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.