Daniel Larsen Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 hei til dere som er litt på ivao jeg kommer nå veldig ofte til og sitte ENSO_CTR der så det er bare og komme... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tror ikke det er så mange som bruker IVAO her.... Siter
Daniel Larsen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 jeg vet jo det da skal bli på vatsim snart bare tester meg på ivao og jeg vet det er noen her med ivao acount.... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvor er det ENSO_CTR kontrollerer da? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hvor er det ENSO_CTR kontrollerer da? Sogndal.. Har hørt at IVAO har satt opp litt flere kontroll sektorer enn det vi i VATSIM har. Siter
Daniel Larsen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 uff sa skrev feil:)men nå er ejg kontroller på vatsim snart det blir mer morro... Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Bare litt nyskjerrig... må man ha klart teori og praktisk urtsjekk for og kontrollere på ivao? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tror ikke det... det er nesten flaut at man ikke må ha det. Selv venter jeg på VATSIM training fortsatt... siden 19th of june Siter
Marek Pola Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tror ikke det... det er nesten flaut at man ikke må ha det. Selv venter jeg på VATSIM training fortsatt... siden 19th of june Ja, tyvärr är våra instruktörer upptagna eller på semester eller iväg på jobb, men ha tålamod, Joachim! Jag själv fick vänta 12 månader på träning, men så lång tid ska det inte behöva ta för dig. Du är först i kön nu. Siter
Marek Pola Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tror ikke det... det er nesten flaut at man ikke må ha det. Selv venter jeg på VATSIM training fortsatt... siden 19th of june Ja, tyvärr är våra instruktörer upptagna eller på semester eller iväg på jobb, men ha tålamod, Joachim! Jag själv fick vänta 12 månader på träning, men så lång tid ska det inte behöva ta för dig. Du är först i kön nu. Joachim, du har mail. Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hehehe! Tusen takk, endelig! Oi... 12 måneder? Er litt tid å gå å vente det... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.