Fredrik J Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har store problemer med å få PMDG 737 til å virke i vatsim. Etter at jeg fikk SquawkBox 3.0, skjærer pcen seg hver gang jeg trykker "fly now" med det flyet. Dette skjer ikke med andre fly, så jeg må fly med sværingene mine hver gang. Noen som har hatt samme problem eller har forslag til løysning? På forhånd takk. Mvh Fjenss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Tja... du bør ikke starte med PMDG-fly. Velg et defaultfly og skift til PMDG737 etter at simmen har startet. Vet ikke om dette hjelper, men er verdt et forsøk. Edit: Oisan... innlegg nr. 1: Velkommen til forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Takk skal du ha, men har allerede prøvd dette, og det samme skjedde.Raskt svart . Fjenss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Desværre tror jeg ikke der er mange der har samme problem. NG'ere er ret benyttede på vatsim. Personligt har jeg heller ikke samme problem. Så mit forslag til en løsning er måske lige drastisk: Geninstaller PMDG'en og SB3. Virker det ikke, så geninstallere det hele. Men så skriv lige igen, så du slipper for at indstille det hele på nyt. /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Har deformatert hele pcen, og nå fyngerer den. vet ikke hva problemet var, men deformatering anbefales. Ble kvitt mye drit og alt går fortere. Tusen takk for alle svar. Fjenss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 deformatert Ja hvis du har deformatert pc`n så er det nok ikke rart at den ikke virker som den skal.. "Defragmentert" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Så, så. Du fårsto det iallefall. Takk for rettelsen. Fjenss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 he he .... hvordan så den ut da etter deformatering,, har du bilder ? sorry.. forstod den jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 For å gjøre det helt klart så slettet jeg alt på pcen og så instalerte alt på nytt som f. eks. dell programmer og Windows XP. Så får dere kalle det hva dere vil. Fjenss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Formatering Flott at det fungerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ja, hvis nå ikke det fugerer så er det et kort som må hives Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.