Gå til innhold

747 på Gardermoen 3/8-2005


Martin Schjetne

Anbefalte innlegg

Idag var jeg og fløy full motion 737-700/800 simulator på gardermoen, veldig veldig morsomt! Landet på madeira og engine falure ved VR+++ MEN, når vi skulle dra tok det av en 747 fra gardermoen (real) Jeg syntes dette så ut som en 747 fra Thai Airways i de nye fargene? Am i Right? Dette var Kl 19:05...

 

mvh

martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg og fløy full motion 737-700/800 simulator på gardermoen, veldig veldig morsomt!

 

Hvordan i huleste får du tilgang til noe slikt?? Trodde eneste måte å komme i en slik simulator var å ha utsjekk på 737'en ""

 

*KREMT*...contacts...*KREMT* ""

 

Jeg landet ihvertfall på madeira (funchal) med 737-700 og max take-off weight på EN MOTOR! Var vel kanskje 20 meter igjen til kanten! Vi tok også en motor rett før V1, og avbrøt takeoff... DET RISTA NO INNI [*********]!

 

Vi fløy til og med under broa i Tromsø ""

 

mvh

martin

 

PS: JEG FLØY HELE TIDEN MANUELT ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i huleste får du tilgang til noe slikt?? Trodde eneste måte å komme i en slik simulator var å ha utsjekk på 737'en ""

 

Hele poenget med en simulator er jo training.

Har man ikke 737 utsjekk så kan man hoppe i simmen å ta den. ""

 

Vet mange som har kontakter (jeg kjenner it ansvarlig på SASFA på ESSA) så blir det ledig tid, så får jeg opp å fly en tur. Man kan også kjöpe "events" hvor en gruppe kjöper en tur i simmen. Har litt slik info hjemme som jeg fikk en gang i tiden når vi skulle ha team-event med jobben ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som du sikkert ser er det bilde der litt gammelt og av en pensjonert maskin. Trodde det ikke var noe som het Thai Cargo lengere ""

 

Det stod i alle fall en 747 Thai Cargo maskin i Hong Kong for 2 mnd, om de har vel ikke lagt ned den virksomheten på 2 mnd ville jeg tro. Cargo er tros alt en mer inntekts bringende enn passasjerer. Hvis det stemmer som du sier t det ikke finnes noe som heter thai cargo, så bør vel jeg prøve å bytte øyne ""

 

 

http://images.airliners.net/open.file?id...ARGO&size=L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...