Martin Schjetne Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Idag var jeg og fløy full motion 737-700/800 simulator på gardermoen, veldig veldig morsomt! Landet på madeira og engine falure ved VR+++ MEN, når vi skulle dra tok det av en 747 fra gardermoen (real) Jeg syntes dette så ut som en 747 fra Thai Airways i de nye fargene? Am i Right? Dette var Kl 19:05... mvh martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 København PK 752 1830 Avreist 1848 53 Gate closed Hvorfor skulle Thai ta av fra Gardermoen?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 det lurte jeg også litt på ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Korean har vel vært der idag også.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Korean har vel vært der idag også.? De flyr vel på Tirsdag og Lørdag, gjør de ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kom opp en bildet ifra GM idag med 747 Korean iallfall. Husker ikke om det var tatt idag da men. EDIT: Tatt igår det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Det eneste jeg reagerte på med den 747'n var painten... Så så utrolig lik ut som Thai sin... Syntes også at jeg så den "blomsten" i halen... Slik som her. men det var vel en slik en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ishtiaq Khushi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det var kanskje flyet som PIA nylig har leaset fra Orient Thai Airlines. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kan det ha vært Thai Cargo du har sett da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kan det ha vært Thai Cargo du har sett da? Thai Cargo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja, Thai Cargo! [image]http://www.auctiontransportation.com/sites/exavia/images/0000092851_1.jpg[/image] www.thaicargo.com MvH Theis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut-Arild Lindquist Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er fører på FlyToget, og jeg så dette flyet ta av da jeg var på vei mot ENGM i går. Jeg er ganske sikker på at det var PIA. Det var litt disig, men jeg mener det var PIA sitt flagg på halen. Knut-A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja, Thai Cargo! [image]http://www.auctiontransportation.com/sites/exavia/images/0000092851_1.jpg[/image] www.thaicargo.com MvH Theis Som du sikkert ser er det bilde der litt gammelt og av en pensjonert maskin. Trodde det ikke var noe som het Thai Cargo lengere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Idag var jeg og fløy full motion 737-700/800 simulator på gardermoen, veldig veldig morsomt! Hvordan i huleste får du tilgang til noe slikt?? Trodde eneste måte å komme i en slik simulator var å ha utsjekk på 737'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Idag var jeg og fløy full motion 737-700/800 simulator på gardermoen, veldig veldig morsomt! Hvordan i huleste får du tilgang til noe slikt?? Trodde eneste måte å komme i en slik simulator var å ha utsjekk på 737'en *KREMT*...contacts...*KREMT* Jeg landet ihvertfall på madeira (funchal) med 737-700 og max take-off weight på EN MOTOR! Var vel kanskje 20 meter igjen til kanten! Vi tok også en motor rett før V1, og avbrøt takeoff... DET RISTA NO INNI [*********]! Vi fløy til og med under broa i Tromsø mvh martin PS: JEG FLØY HELE TIDEN MANUELT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvordan i huleste får du tilgang til noe slikt?? Trodde eneste måte å komme i en slik simulator var å ha utsjekk på 737'en Hele poenget med en simulator er jo training. Har man ikke 737 utsjekk så kan man hoppe i simmen å ta den. Vet mange som har kontakter (jeg kjenner it ansvarlig på SASFA på ESSA) så blir det ledig tid, så får jeg opp å fly en tur. Man kan også kjöpe "events" hvor en gruppe kjöper en tur i simmen. Har litt slik info hjemme som jeg fikk en gang i tiden når vi skulle ha team-event med jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja, Thai Cargo! [image]http://www.auctiontransportation.com/sites/exavia/images/0000092851_1.jpg[/image] www.thaicargo.com MvH Theis Som du sikkert ser er det bilde der litt gammelt og av en pensjonert maskin. Trodde det ikke var noe som het Thai Cargo lengere Det stod i alle fall en 747 Thai Cargo maskin i Hong Kong for 2 mnd, om de har vel ikke lagt ned den virksomheten på 2 mnd ville jeg tro. Cargo er tros alt en mer inntekts bringende enn passasjerer. Hvis det stemmer som du sier t det ikke finnes noe som heter thai cargo, så bør vel jeg prøve å bytte øyne http://images.airliners.net/open.file?id...ARGO&size=L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Du må fortelle mer om simulatorturen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.