Joachim Skjønberg Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg meg mobbet føle. ET ringe hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg skal dessverre på do,så jeg kan ikke..... Spar deg for slike kommentarer da Kim.. Du er jo en fin fyr, men sånn humor var litt smakeløst synes jeg.. Greit at du ikke kan komme å fly, men du skjønner jo også det at selv om du må på do så synes jeg det er bare rett og rimelig at du tar med deg en bærbar pc og flyr der også da.. Så støtter du opp mens du trøkker.. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hehehe. Men da reiste jeg på hytten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hehehe. Men da reiste jeg på hytten. F*en Joachim, hva må til for at du skulle ta hintet? God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg skal dessverre på do,så jeg kan ikke..... Spar deg for slike kommentarer da Kim.. Du er jo en fin fyr, men sånn humor var litt smakeløst synes jeg.. Greit at du ikke kan komme å fly, men du skjønner jo også det at selv om du må på do så synes jeg det er bare rett og rimelig at du tar med deg en bærbar pc og flyr der også da.. Så støtter du opp mens du trøkker.. he he Huff ja..Er på ferie,nå da har man lett for og bli så sarkastisk..Beklager men er på ferie i OSlo så jeg kan ikk e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vel, da er maskina up and running, pakken kom til slutt Så da kommer jeg både til og fra ENBR EDIT: Ehm, ENVA var det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja dæven det har du rett i... Absinthgutta... [*********].. hvorfor ble ikke jeg med da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Er det noen her som joiner ENVA_V_APP fra 20:00 - 22:00 local time eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Ja da var det nok en vel gjennomført trening. Tusen takk for trafikken folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.