Werner Rafteseth Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Vil bare tipse om at det nå går å booke på www.vaccsca.org igjen EDIT: Oslo Approach er booket fra 20:30 - 22:00 lokal tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Vil bare tipse om at det faktisk var mer fly online før vi begynte å booke... faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Men kanskje greit å booke, så ser pilotene når vi er der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Var akkurat det pilotene også sa... men så begynte vi gjøre det, og da ble oppmøtet halvert og vel så det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Stig: at det er litt lite med piloter i det siste har ikke noe med booking av ATC. Jeg tok en flytur i dag pga booking av ATC i Oslo..... Stå på ATC og legg inn booking.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Odd; snakker du for alle pilotene på VATSIM når du sier det så sikkert? Kanskje vi skal prøve en "Non-ATC event?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hehe, det første turene jeg hadde på vatsim så var det sånn: Svarte, der kom det atc Men nå tar jeg det som dem kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Odd; snakker du for alle pilotene på VATSIM når du sier det så sikkert? *kheeeeht* Sorry, satt bare noe i halsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ivar og Jan Tore - tror ikke dere har sett så mye til det som har skrevet her på forumet om ATC og booking + piloter osv. - eller er deres innlegg kun for å være negative??? Har dere to noe forslag som ikke er kommet opp tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Odd; snakker du for alle pilotene på VATSIM når du sier det så sikkert? *kheeeeht* Sorry, satt bare noe i halsen Hva er dette ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg hadde ikke akkurat intensjoner om å vere negativ da, var nå bare jeg som tenkte høgt på hvordan jeg tenkte før som pilot(5 første timene)... Men flere ganger når jeg foreksempel har hoppet på som engm app(en stund siden sist) så har det hendt at at fly som er på decent, plutslig blir borte når dem nermer seg kontrollsonen. Kan sjølvsagt vere tilfeldig men av og til virker det bare blir "for" tilfeldig... lenge siden sist jeg har sittet atc så uptodate er jeg nok ikke på hvordan pilotene tenker... Beklager så mye om jeg har trukket på noen tær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Vel man kan si og mene hva som helst.. men jeg hadde gledet meg skikkelig til å fortsette trainingen min. Så jeg satte meg opp som ENAL_V_APP i kveld.. Å hvor mange fly fikk jeg, vel ingen.... Ikke et fly på 50nm omkrets hele den tiden jeg satt. Artig det.. Håper på bedre oppmøte i morra (1800-2000). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hvis du booker ENAL_V_APP for halv åtte tiden så får du trafikk... Venter spent på å få en instruktør, håper jeg får det FØR 2 ukers sydenferie... brenner ekstremt for å blir flygeleder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Får dsv ikke booket før man er godkjent STU, så man må logge på når instruktøren er tilgjengelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.