Thomas Gundersen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mange fra forumet som skal dit? Selv vil jeg bli å se fra 24-26 juni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 lurer litt på om jeg skal ta meg en tur... Hvis jeg drar så blir jeg og finne på apron. ehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Skal dere på Unge Ørner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg håper på at det blir Takeoff i år. Var snakk om at det skulle blir det på Starmoen. Her står det litt. Men jeg tror desverre at dette ikke blir noe av, jeg har ikke fått noen invitasjon i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Unge ørner krasjer med Bergen Airshow for min del.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Erlend, var du på Take Off i fjor? Det var iallefall jeg, og er for synd om det ikke blir arrangert, for det var virkelig artig! Husker jeg ikke helt feil ble dette arragnert rundt pinse i fjor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg var på Unge Ørner i fjor. Blir det Takeoff i år så drar jeg dit. Der er det visstnok mere flyging enn på Unge Ørner. UØ er litt mere til rekruttering og babling om klubbmiljø. Ja jeg håper det blir Takeoff i år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius bråthen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Skal faktisk fly til Fyresdal fra Rakkestad... Blir der fra 22-26 Juni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Auråen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kommer både på GAP og Unge ørner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hvordan var det på GAP i år? Kom nettopp over en artikkel om at det har vært et havari der. Glad det gikk bra med flygeren og evt. andre involverte. Kilde: BT.no EDIT: Kom over litt info fra GAP siden: Landingsuhellet på Fyresdal flyplass medførte ingen personskader. Flyet, en svenskregistrert Piper Comanche, meldte om et mulig problem med understellet før landing og beredskapsplan ble iverksatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Kjempe helg! Piperens (SE-FFG) landingsuheld la selvsagt en demper på lørdagskvelden, men det gikk heldigvis bra med flygeren. Flyet er heller ikke spesielt mye skadet. Propellen er selvsagt ødelagt, muligens motoren også. Men ellers er det meste reparerbart ser det ut til. Kun skraper på undersiden. Vingene er helt hele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius bråthen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hehe! Jeg var med å fly svensken (Thomas) til Gøteborg idag! Han virket nesten litt flau over at det hadde skjedd, da han skulle fortelle det til de han eide flyet sammen med... Men etter min mening gjorde han en utmerket jobb, han kunne ikke ha gjort det på noen særlig bedre måte! Han la flyet rolig og behersket ned på bakken uten noen som helst risting hopping og dumping! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Du er han yngste karen som var med i LN-TFM? (jeg stod ved tiger mothen, med rød vest og hjalp til med refuele da dere starta opp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius bråthen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 aah! jaja! Det var deg ja! Lurte på det! Du som hjalp til å male rullebanen før landings-konkuranssen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Affirm! Fortsatt hvite prikker på armene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Kristiansen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Den krasjlandingen.... virka som om han ga på motor da det ene hjulet kollapset.... eller var det vribar propell utslaget..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius bråthen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det trodde jeg å, inntil jeg fikk høre at når propellen bøyde seg ble det mye mindre motstand for motoren, noe som gjorde at turtallet gikk opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Masse fine bilder fra Bardufoss i andre innlegg her. Ingen som har bilder fra Fyresdal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Auråen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Affirm! Fortsatt hvite prikker på armene De vite prikkene sitter jammen godt! Lurer på hva slags maling det var... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Det kommer Michelle, sikkert i løpet av kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Slik så det ut i det høyre hjul klappet inn på commanchen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.