Peder H.Kristensen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Hei! Sitter her og lurer litt på om jeg skal kjøpe Norwegian sin 737 dvd, men er det noen som har den ? Hva syntes dere om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Tja, den er en av de bedre til Just Flight, men det er jo fortsatt en klasisk film fra de. Mye ut av vinduet og lite av det vi egentlig har lyst å se. Er det kvalitets film du er ute etter ville jeg vurdert de filmene Dag har her i fs.no shoppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Ok, takk for svar... Men hvilke av de er best? Hehe, vil helst ikke gå på et bom kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Alle de jeg har sett er verdt å se, men jeg tror Concorde filmen er den jeg syns er best. Filmene hvor Alan Dix er med i er også et must å se. Ta den med det flyet du liker best du, tror ikke du blir skuffet uansett hvilken du kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Om du er ute etter et skikkelig fly hvor pilotene faktisk måtte jobbe litt, uten FMC og hva som verre er, kjøper du selvfølgelig Concordefilmen. Har hørt at alle filmene som Dag har inne er av en meget høy kvalitet, skal selv kjøpe Concordefilmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 ok! da får jeg se om jeg skaffer en av de Takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Concorde filmen er virkelig å anbefale ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Noen som har en 737 film å anbefale? Flyr bare det jeg. Eller en 747 400 film? tenkte på til PMDG sin DRONNING kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Noen som har en 737 film å anbefale? Flyr bare det jeg. Eller en 747 400 film? tenkte på til PMDG sin DRONNING kommer. Boeing 737-300 Boeing 747-400 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 En som flyr mye i FS, bør kjøpe Norwegian DVD`en . Jeg synnes den var en av de bedre til world air routes . Etter som jeg flyr mye i Norge ( FS) er det veldig kjekt og se litt i Cocpiten til Norweigan. DENNE MÅ DU HA !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 har netopp bestilt den... Vurderte Concorde og men fannt ut at jeg liker å fly en del Norwegian Både fordi den er lengere en blandt annet 737-300 filmen på fs .no og .... Satser på en litt lengre fordi jeg skal kjøre bil nedover Europa om ca 2 uker og da har jeg annskaffet tv i bilen og da kan det være greit med en lang en !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Harald Olsen Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har world air routes Norwegian DVD, den er veldig bra, lyd og bildemessig. Hører godt pilotene prater i cockpit, og atc høres bra. Har også World air routes sin Mytravel A-320 video, den er lagt dårligere lydmessig, hører pilotene og atc veldig mye dårligere synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som har link til Norwegian dvd,en? Jeg leita, men klarte ikke å finne den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.worldairroutes.com/Norwegian.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hjertelig takk. EDIT: Jeg bestilte den nå, men jeg bestilte med "USA by regular mail" også så jeg etterpå at jeg kunne velge mellom rest of world, europe ++, kommer den hjem til meg selv om jeg har valg "USA, by regular mail"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Får vel sitere signaturen din: Den som lever får se! Neida, jeg ville vel ha sendt dem en mail for å være sikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 EDIT: Det ordna seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 bestilte den fra www.nakshop.no jeg ... Den er iafall norsk og man får god service hvis det er noe, iafall etter det jeg har erfart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Tok meg over 2 månder å få norwegian filmen fra NAK-shop.. Og det var etter ca. 4 telefoner.. Men den kom no hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Foretrekker direktebestilling fra worldairroutes. Mye billigere, og dvd'en kommer hjem til deg i løpet av uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Norwegian sin filma ja... vel den har jeg lært mye av.. Anbefaler den med hele hjerte. Men så over til 737NG Hvilken DVD er så den beste til å lære om cockpiten og instrumentene for 737NG og ikke Virgin sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 En som flyr mye i FS, bør kjøpe Norwegian DVD`en . Jeg synnes den var en av de bedre til world air routes . Etter som jeg flyr mye i Norge ( FS) er det veldig kjekt og se litt i Cocpiten til Norweigan. DENNE MÅ DU HA !! Du trenger ikke betale 300 kr for å se en cockpit til et av Norwegian sine fly. Du kan laste ned en film fra Norwegian sitt cockpit fra min hjemmeside og filbiblioteket her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.