Gå til innhold

Kart + ATC


Odd Jacobsen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg for min del synes Navigraph sine kart er meget flotte, men det koster flest og updateringen dems pr. dags dato er til å spy av.. For det første koster updaten omtrent like mye som selve programmet og når updaten først kommer ut, så er det jaggu ikke mye som er updated.. En annen ting er også at pr.dags dato tar det flere uker før du får update cd i posten og når du endelig har fått dem så har mange av cdene alvorlige feil i mange tilfeller. Dette blir bedre når de nå går over til download. Håper jeg da.

 

Men at dem er supre på update, nei.. fysj sier jeg.. he he

Godt at ræva er todelt!

Ja, du har et poeng angående CD'ene. Jeg kjøpte hele pakka til for en tilbudspris og hadde store problemer med å få installert kartene. Det viste seg at CD'ene er veldig ømtålige ovenfor enkelte CD spillere. Brukte DVD spilleren til installasjonen og alt gikk som smurt.

Angående oppdateringene så koster de også ja og jeg laster dem ned fra nettet, men jeg ble drit lei å få svære konvolutter i posten med en haug med AIP Norge oppdateringer, derfor synes jeg at nDAC gjør livet noe lettere selv om de ikke er så oppdaterte som AIP. Mindre papir blir det også siden jeg kjører dualskjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...