Gå til innhold

Flydagen 22 mai på Kjeller


Fred Solli

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som har tenkt seg hit?

Oslo Flysimulatorklubb har stand på flydagen og alle flysimentusiaster og andre er hjertelig velkommen innom til en liten prat. Vi kommer til å ha noen maskiner klare for dere til å prøve dere som piloter. Dere finner oss i hangaren bak klubbhytta til NRF.

Og det beste av alt, det er gratis å komme inn.

 

Hilsen

Fred

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svakt, folkens. Bare 3 som kommer. Jeg trodde det var folk med flyinteresse her.

 

Airshows i Norge er egentlig ikke så utorlig interessant lenger...alltid det samme, Harvard, Dakota, Birddog, somregel Vampire, en sjelden gang Hunter fra Sverige, og er vi heldige slenger en F-16 fra luftforsvaret innom...er liksom ikke så utrolig interessant lenger når man har sett det 10-15 ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var svakt, folkens. Bare 3 som kommer. Jeg trodde det var folk med flyinteresse her.

 

Airshows i Norge er egentlig ikke så utorlig interessant lenger...alltid det samme, Harvard, Dakota, Birddog, somregel Vampire, en sjelden gang Hunter fra Sverige, og er vi heldige slenger en F-16 fra luftforsvaret innom...er liksom ikke så utrolig interessant lenger når man har sett det 10-15 ganger...

 

Ærlig talt .......nå skal du høre....jeg er en bedagelig f...men hadde kona satt vinger på støvsugeren så hadde jeg lest manualen, det samme om det hadde blitt montert CDU på vaskemaskinen......alt som har vinger er coolt....håper på godt vær........vi tar med litt kaffe fred....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra opplegg i dag, men jeg synes at de som går å kaster ting som f.eks plastposer burde fått en form for straff. Det som skjedde i dag var at MD500D som Er Helikopterdrift sin fikk plast i rotorn da den landet. det der kunne ha gått mer ille så det der kunne ha kostet masse penger noe som små barn som er der ikke skjønner når de hiver fra seg plastikk på bakken på en flyplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...