Gjest Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Har serverne på VATSIm gått dukken? [image]http://i5.photobucket.com/albums/y173/havsol/e48a8218.jpg[/image] Bildet ble tatt 18:26 fra ServInfo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Kan jeg skrive under på at de har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Ikke annet å forvente! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Er Oslo online eller stockholm? EKDK og EKCH er online, men ser ikke Jer andre. Hvilken server er i på? /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 CE her... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Arvid Herseth Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg tok en liten sjekk på forumet akurat nå,i det jeg skulle logge meg på. Er det noen som får fiksa serveren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asbjorn Furu Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Derfor jeg plutselig satt med skrivebordet oppe her?Trodde det var FS.Syns ting var litt rart like før. Til ENBD Stig.Uansett om det var hos meg det var feil...fikk problemer her. Asbjørn Furu Orbit63 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nej, der er stadig server split... /Peter (Der nu er på CE-serveren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Finnes ingen bedre måte å ha flyin på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det er en Server-split. Ikke bytt over til andre servere hold dere på en server og vent, da blir det lettere å få opp de andre serverne igjen. Til ATC: Senk Visibillity range ned til minimum: FIR/AOR: 300 f.eks APP: 90 TWR: 15 etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 DAMN! Dro fra flightsim treffet og så flere og flere atc som logget seg på. Dro hjem for å fly, kobla til maskina, gikk inn på flightsim.no og så.. "ingen piloter online" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Da ser det ut til vi er "oppe å går" igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 FLOTT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 eeh... starter ikke flyinet i morgen da (7/5) ? Det er jo stappfullt med ATC i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Sjekk kalenderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Å helv*** trodde det var på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hip Hip!!! Så nåede vi 1.000 connections igen. Og nu er den gal igen... [*********]! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hadde akkurat en tur fra Vancouver til Ketchikan på Europe CE serveren uten problemer.fra 20:00 til 21:15. Artig med så mye folk online! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hip Hip!!! Så nåede vi 1.000 connections igen. Og nu er den gal igen... [*********]! Den har vel vært på over 1300 dagene etter sb3 kom ut. Tror ikke det var noe problemer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Husk... flere atcer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 ASRC krever vel en del båndbredde... og vis mange i tilleg har unødvendig stor range.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.