Agnor Bertheussen Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Gratulerer med dagen! Synes denne fortjente en plass på VATSIM forumet, da du er legendarisk der, snart! Måtte det bli mange nye år og ATC timer! Hilsen Agnor! Siter
Tom Knudsen Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Grattis med dagen ja Tom-Arne.... Håper du får en fin fin dag. Siter
O85_ Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Gratulerer så mye med dagen Tom Arne! Håper du får en fin dag med deg og dine [image]http://www.animationlibrary.com/Animation11/Holidays/Birthday/Birthday_balloon.gif[/image] Siter
Jim Grav Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Må vel følge de andre jeg, Grattulere med dagen. Håper den blir etter dine ønsker. Siter
Stig Sandnes Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Får vel hive meg på lasset jeg også, grattis med dagen Sees i CL'a Siter
Daniel Eliassen Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Tankene mine må ha vært stuet langt borte i Kiruna, så derfor en dag på etterskudd: Gratulerer med dagen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.