Werner Rafteseth Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Heihei! Som flere sikkert vet skal vi ha et lite flysimulatortreff i Volda den 7. mai. Der skal jeg demonstrere PMDG 737-700 på vatsim. Er det en vennlig ATC som kunne tenke seg å være online fra ca. kl 13.00? Hadde vært vanvittig bra, det blir på storskjerm, og noen som omtrent ikke har prøvd flightsim før skal se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det får du nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Joda, men kl. 13? Har hørt dette ikke er før i 17-18 tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Vi skulle gjerne hatt to stk ATC denne dagen .. Turen skal gå fra ENAL-ENGM og da hadde det vært kjekt om noen kunne ta OSLO CTR og evt ENGM approach... Så er vi riktig så heldige så trår noen til her... Klokke slettet blir fra 1400 til 16:30.. Vi tenkte på å ta turen med turn around på gardermoen. Så det hele så litt proft ut for evt nykommere... Takk på forhånd.. Evt ATC kan booke seg på denne dagen og evt gi beskjed på denne tråden eller til oss via PM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Skal se hva jeg kan fikse med Vigra TWR Tør ikke love noe fordi jeg ikke vet hvordan det blir med jobbing, men jeg stiller opp hvis jeg har sjangs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Høres bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan sikkert sette meg som ENGM app. hvis det ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kjempe flott av Dere altså.. Snakk om opp backing da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 7th May er en lørdag ja...ut å fly litt tidlig da. Tar ENGM-ENAL hvis det er atc der so mjeg hører. Senere blir det muligens en utenlandstur og noe vfr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det blir truleg også litt test flyging på MP serveren vår, for den som ikkje er komne seg på Vatsim enno. Det blir vel litt meir til og frå, og for det meste i området rundt ENOV (Ørsta Volda lufthamn Hovden). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 7th May er en lørdag ja...ut å fly litt tidlig da. Tar ENGM-ENAL hvis det er atc der so mjeg hører. Senere blir det muligens en utenlandstur og noe vfr. Søndag hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 7th May er en lørdag ja...ut å fly litt tidlig da. Tar ENGM-ENAL hvis det er atc der so mjeg hører. Senere blir det muligens en utenlandstur og noe vfr. Søndag hehe Lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hmmm har vi glemt at det er ONESKY4 fly inn da, eller tar jeg feil.... I så fall om det er det, så er det vel nok ATC ute tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har nok ikkje gløymt det. Men der er det vel berre Gardermoen som blir bemanna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Håper å få alle FIR's i hele landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 7th May er en lørdag ja...ut å fly litt tidlig da. Tar ENGM-ENAL hvis det er atc der so mjeg hører. Senere blir det muligens en utenlandstur og noe vfr. Søndag hehe Lørdag Ok da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 De fleste FIR's i hele landet tenker jeg, men det blir vel ikke før 2-3-4 timer etter vi skal fly... men hadde noen gadd hadde dette vært utrolig flott og det er LØRDAG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.