Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 10 mai skal det være statsbesøk fra Japan. I den forbindelse kommer det 2 stk JAL B747-400. Det første med de "dignitære", og ca 1/2 time senere fly nummer to som er RESERVE!!

Etter 2-3 dager i Oslo fortsetter de til Værnes.

Burde bli en fin mulighet for de som ønsker å knipse noen bilder.

Skrevet
Det må da gå helt fin å campe der hele dagen, gjør det ikke?

Hadde jo vært greit å vite det. Plutselig viser det seg at de kommer 6 om morgenen. Eller 11 på kvelden. Hvem orker å sitte å vente så lenge?

Hvor fikk Jan Fredrik Furøy vite om dette besøket? Jeg har ringt GRM før å spurt om en cargo-flight, men vet ikke om de oppgir noe når det er statsbesøk.

Skrevet

Tidspunktene 13:15 og 13:45 stemte, +/- 5 min. Jeg har filmet landingene og tenkte å legge dem ut etterhvert. Ikke verdens beste kvalitet, for jeg sto på skistativet på bilen. Regner med at jeg stikker opp på torsdag, litt avhengig av avgangstidspunktet.

Skrevet
Fikk desverre ikke annledning til å dra ut til Værnes i dag, men er det noen som har tatt noen flotte bilder?

Er det evt. noen som vet når returen er?

Jeg og GAB var på værnes nå istad. Fikk sitte i bil 20 meter unna flyet. Har ikke noen bilder på Pc'n enda.

Skrevet
Fikk desverre ikke annledning til å dra ut til Værnes i dag, men er det noen som har tatt noen flotte bilder?

Er det evt. noen som vet når returen er?

Jeg og GAB var på værnes nå istad. Fikk sitte i bil 20 meter unna flyet. Har ikke noen bilder på Pc'n enda.

Beste jeg har vært med på! Kommer bilder snart!!!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...