Tor Harald Tessem Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Heia, Vi har hatt en egen kategori som heter screenshot. Men har også sett at det kommer mer og mer real life bilder. Hva med en egen kategori for reallife foto. Bare eit forslag og håper det er andre som også ønsker en slik kat og at Dag vil ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Er det i grunn ikke like greit å ha de på samme sted? Jeg tenker det slik at om man vil se bilder så finner man det på et sted og ikke to.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jo, er i grunn enig med Dag her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva med at det kunne gått ann å lage et eget sånt "Ikon til innlegget" for real-bilder? Med en egen farge så det blir lett synlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Smart Fredrik, da slipper man å skrive for eks. *REAL* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hva i helsikke slags ikon skal jeg bruke? hmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er i grunnen enig med Dag her. Samle det mest mulig, få folk til å skrive *REAL* på postene så funker det aldeles utmerket, også for oss modemfolk (tørk vekk det fliret takk!! ) Avsim er ett av de mange forum som har ett for oppdelt forum, som gjør det vanskelig å navigere i. Syns fs.no til nå har hatt ett greit system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hva i helsikke slags ikon skal jeg bruke? hmmmmmmmmm HE HE HE.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hva i helsikke slags ikon skal jeg bruke? hmmmmmmmmm Tja.. et ikon merket med "Semi-real" er det eneste jeg kan tenke meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 men hvordan forholder Dag seg til at der postes bilder av andre ting en fly i screenshotformuet da? jmf en diskusjon som pågår der inne nå, da enkelte av medlemmene kun vil ha bilder relatert til fly der inne og ikke av snøscootere, blomster, sjokolade osv osv.. hadde vært kjekt med en avklaring på dette slik at man slipper slike diskusjoner i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Apropos egen kategori... . Har FS.no noe personlig imot X-Plane? F.eks har Flight Unlimited forumet ikke hatt EN ENESTE post på ETT ÅR! MS Combat Sim har ikke hatt en post på over 7 måneder. Begynner snart å ta dette personlig. Hadde vært artig å høre hvorfor FS.no "boikotter" verdens beste desktop flysimulator? MM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Begynner snart å ta dette personlig. Hadde vært artig å høre hvorfor FS.no "boikotter" verdens beste desktop flysimulator? Det er vel ingen som flyr det her lenger da vel. Er det liksom så vanskelig å forstå for deg? Hvis nesten ingen her flyr det, så hvorfor tror du at noen kommer til å poste noe om det. Merkelig spørsmål du legger inn her synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er vel ingen som flyr det her lenger da vel. Er det liksom så vanskelig å forstå for deg? Ærlig talt! Det får være måte på argumentasjon. Istendenfor å gå til person-angrep på meg, så burde du i det MINSTE gjøre ett søk på "x-plane". Siden Juni i fjor har det blitt postet 200 posts om X-Plane, og det er UTEN ett eget forum - > noe som sannsynligvis vil mangedobble dette. Eller er det for "vanskelig å forstå for deg"? Slike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Siden Juni i fjor har det blitt postet 200 posts om X-Plane Hvor mange av disse er postet av Morten Melhuus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hadde vært artig å høre hvorfor FS.no "boikotter" verdens beste desktop flysimulator? FS.no boikotter da ingenting, muligens piracy Det er da brukerne her som ikke bruker x-plane nok. Verdens beste? Kanskje litt smakssak da. Flyr litt x-plane innimellom, men da fro flyfølelsen, ikke det visuelle. Det visuelle er nå det som "selger" når det gjelder screenshots da Vis meg en X-Plane som kan gi meg Norge med like stort mangfold som det FS9 kan gi, med detaljert mesh, norske flyplasser, veier, scenic og det hele. Gudd løkk Visuellt så er i mine øyne X-Plane fremdeles "kjedelig". Og jeg er heller ikke kravstor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ca 15% Mener på ingen måte at dere alle skal like X-Plane. Poenget er at fs.no som nordens største(?) Sim site, har ett ANSVAR for i det miste å ANERKJENNE X-Plane som en seriøs sim ved å gi den ett FORUM. (Eller var det MSFS.no..?) X-Plane er faktisk verdens raskest voksende sim, med utrolig rask utvikling. Dere må da i det minste være LITT interessert i hva som skjer i en simulator som norges største flyselskap bruker til kvalitetssikring av sine piloter? MM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Mulig jeg er helt på bærtur nå, men trur det var et x-plane-forum her før. Men døde ut av innaktivitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ja...hvorfor ikke bruke Espen sitt?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.