Gå til innhold

Eksamen i flightsim


Ole-Jørgen Søberg

Anbefalte innlegg

Typisk! Har faktisk sett dette programmet flere lørdager på rad, og når jeg endelig "ofrer" TV'en til fordel for flightsim (som forøvrig ikke har blitt noe av enda, pga. div småproblemer....) gikk jeg glipp av akkurat det.. typisk!

 

Husker forresten, for noen år siden, da Tommy Steine og H.C. Andersen var programledere i "Senkveld" på TV2. Tommy tok med seg H.C på flytur i dette flyet. Grunnen til at jeg husker det, er at jeg selv var ute og fløy med det flyet noen uker før, etter å ha fått en tur i bursdagsgave til 18-årsdagen.

 

Ser at programmene ligger ute på NRK nett-tv, men kveldens program har visst ikke blitt lagt ut ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forresten, for noen år siden, da Tommy Steine og H.C. Andersen var programledere i "Senkveld" på TV2. Tommy tok med seg H.C på flytur i dette flyet. Grunnen til at jeg husker det, er at jeg selv var ute og fløy med det flyet noen uker før, etter å ha fått en tur i bursdagsgave til 18-årsdagen.

 

Og det flyet har jeg skolet til PPL på, (i 2003) og har nå over 110 timer i det. Har samlet totalt 118 timer siden eksamen i nov. 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var de letteste spørsmålene jeg har sett!

 

De filmet Airbus A380, filmet navnet på flyet og spurte om hvilket fly det var ""

 

Spurte også om hvilket fly Braathens flyr! ""

 

 

Øøøøhhhh, dette var pinlige spørsmål ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...