Karl Mathias Moberg Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Nå har jeg opp til flere ganger prøvd å lese dokumentasjoner og laste ned fly og paneler fra FS.no serveren men får bare opp at IE, Opera ikke kan vise siden. Er det bare meg eller er gjelder dette flere? Siter
Martin Foss Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Skjer med meg og av og til også. Prøv og oppdater siden, så funker det som regel. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Skjer med meg og av og til også. Prøv og oppdater siden, så funker det som regel. Funker fortsatt ikke Siter
Jan Gulliksen Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ett eller annet muffens der nå ja. Prøvde på panelet til Citation flere ganger, men siden finnes ikke. Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg har også opplevd treg server, eller at den i perioder ikke klarer å vise sider. Bruker Explorer og Safari (Mac) Siter
Werner Rafteseth Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har prøvd både IE, Opera og Mozilla nå.. funker ikke. Noen som kan sende meg den PSS Airbus tutorialen? Hadde vært fint xaevo@hotmail.com Siter
Timmy Brandt Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Litt treg her jeg.. er det snakk om filservern ? Er den nede ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.